غول مد ایتالیایی پذیرای پرداخت با اپ کوین شد

گوچی اولین برند بزرگی است که پرداخت‌های اپ‌ کوین (ApeCoin) را می‌پذیرد.

گوچی ابتکارات Web۳ خود را (با اجازه دادن به علاقه‌مندان کریپتو برای خرید محصولاتش با اپ کوین در فروشگاه خود) افزایش داده است و آن را به فهرست۱۲ دارایی دیجیتال دیگر که برای پرداخت می‌پذیرد اضافه می‌کند.

غول مد ایتالیایی رده بالای گوچی به اولین برند بزرگی تبدیل شده است که پرداخت‌هایی را در قالب اپ کوین وابسته به بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) را می‌پذیرد.

این عملکرد می‌تواند اپ کوین را در معرض جریان اصلی قابل‌توجهی قرار دهد همچنین کاربرد بیشتری را برای ارز دیجیتال به ارمغان آورد.

اکنون مشتریان گوچی در ایالات‌متحده می‌توانند اقلام را در فروشگاه‌های گوچی با این کوین خریداری کنند، در حالی که زیرساخت پرداخت توسط بیت پی (BitPay) ارائه می‌شود. با وجود ادامه بازار نزولی کریپتو، این برند مد امسال وارد بخش کریپتو شده است.

در ماه مه، این شرکت برنامه‌های خود را برای پذیرش ۱۲ دارایی رمزنگاری به عنوان روش‌های پرداخت در ۱۱۱ فروشگاه در آمریکای شمالی اعلام کرد. این فهرست شامل بیت‌کوین (BTC)، بیت‌کوین کش (BCH)، اتر (ETH)، رپد بیت‌کوین (WBTC)، لایت‌کوین (LTC)، شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و پنج استیبل کوین دلار آمریکا بود.

اپ کوین پس از انتظارات بسیار در اوایل سال جاری در ماه مارس راه‌اندازی شد. سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) و جامعه حاکمیتی آن از آن زمان به شدت درگیر بوده و بر تصمیمات مهمی مانند وتو کردن پیشنهاد انتقال اپ کوین از اتریوم به یک بلاک چین جدید در ماه ژوئن نظارت داشته است.

ماه گذشته، سازمان خودگردان غیرمتمرکز به چندین پیشنهاد قابل توجه مانند مطالعه امکان‌پذیری میزبانی کنفرانس و جشنواره NFT همچنین تامین بودجه اپ کوین برای Bored Ape Gazette رأی مثبت داد تا به یک سایت خبری ۲۴ ساعته تبدیل شود. علاوه بر این، این پروژه در پاسخ به فشار قوی از سوی جامعه، روی راه‌اندازی سهام اپ کوین کار می‌کند.

ارزش بازار فعلی اپ کوین تقریبا ۲.۰۶ میلیارد دلار است که آن را به سی و سومین دارایی بزرگ در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند. با این حال، اپ کوین هنوز ۷۴.۸ درصد از بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۲۶.۷۰ دلار در ۲۸ آوریل کاهش یافته است.

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.