ثبت نام وام فوری بانک آینده/ بدون چک و ضامن کاملاً آنلاین

طبق گزارش منتشرشده از لندو (پلتفرم خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین) برای اولین بار در ایران امکان دریافت وام تماماً آنلاین، برای سراسر کشور فراهم شده است.

این وام مربوط به بانک آینده بوده و بدون نیاز به چک و ضامن و مراجعه حضوری، تنها با ارائه سفته الکترونیکی به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

ثبت نام وام فوری بانک آینده

یکی از اهداف طرح جدید لندو و بانک آینده، ارائه وام به تمام نقاط کشور است؛ بنابراین شما هرجای ایران که باشید، می‌توانید با ورود به سایت لندو درخواست وام خود را ثبت کنید و کاملا آنلاین وام بگیرید. همچنین این وام نیازی به چک و ضامن ندارد و فقط با ارائه سفته الکترونیکی می‌توانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام برای خرید کالا دریافت کنید.

مزایای طرح جدید بانک آینده و لندو

بر اساس شرایط اعلام‌شده توسط لندو و بانک آینده، در طرح جدید وام خرید کالا هیچ شرایط سختی درنظر گرفته‌ نشده است. همچنین در این طرح ۲۰ میلیونی، مزایای زیادی مشاهده می‌شود. مزایایی مثل:

ثبت نام وام فوری بانک آینده

شرایط و مراحل دریافت وام آنلاین از بانک آینده و لندو

یکی از اهداف همکاری بانک آینده و لندو، تسهیل در ارائه وام‌های خرد بانکی است. به همین دلیل در طرح جدید ارائه‌شده، فرایندی تماماً آنلاین درنظر گرفته شده است تا امکان دریافت این وام برای تعداد بیشتری از افراد جامعه فراهم شود.

در حال حاضر لندو که بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اعتباری دارد، امکان ثبت‌نام و دریافت وام ۲۰ میلیونی بانک آينده را فراهم کرده است.

برای دریافت این وام لازم است در سایت لندو ثبت‌نام کنید و بعد از مشخص کردن مبلغ وام (از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان) و مدت بازپرداخت آن (شش‌ماهه، نه‌ماهه و دوازده‌ماهه)، مدارک مورد نیاز را آپلود و ادامه فرایند را طی کنید. در فرایند دریافت این وام، به هیچ‌وجه به مراجعه حضوری شما نیازی نیست و تمام مراحل از جمله افتتاح حساب و خرید سفته هم به شکل آنلاین انجام می‌شود. بعد از عبور از مراحل مشخص‌شده، وام موردنظر شما در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با استفاده از آن، خرید اقساطی خود را از فروشگاه‌های همکار لندو تکمیل کنید.

لندو در حال حاضر با صدها فروشگاه آنلاین همکاری می‌کند که این فروشگاه‌ها، کالاها و خدمات متنوعی از جمله لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، بلیط سفر، بیمه و … را ارائه می‌دهند.

پس همین الان وارد سایت لندو شوید و با یک کلیک، درخواست وام راحت و آنلاین خود را ثبت کنید.

ثبت درخواست وام خرید کالا از بانک آینده و لندو

 

ثبت نام وام فوری بانک آینده

 

 

4 نظرات
  1. سیاوش می گوید

    بانک آینده امسال ۸۰ همت زیان شناسایی کرده بعد وام بدون ضامن میخواد بده؟

  2. ناهیدخسروی نجف ابادی می گوید

    ثبت نام در سایت لندوبانک آینده درخواستدوام خرید کالا

  3. میثم جدیدی می گوید

    من در افتتاح حساب درمی‌آید آینده ۱ ماه هست که به مشکل خوردم در مرحله دوم که باید از خود فیلم سلفی بگیرم رو میگیرم و ثبت رو میزنم می‌نویسه در حال اجرای عملیات لطفاً منتظر بمانید و همین جوری میمونه نمیدونم علتش چیه کسی هم کمک نمیکنه

  4. میثم جدیدی می گوید

    به مشکل خوردم در مرحله دوم که باید از خود فیلم سلفی بگیرم رو میگیرم و ثبت رو میزنم می‌نویسه در حال اجرای عملیات لطفاً منتظر بمانید و همین جوری میمونه نمیدونم علتش چیه کسی هم کمک نمیکنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.