BNPL فراتر از کالاهای مصرفی: اکنون سفر و پرواز کن، بعداً پرداخت کن!

در سال‌های اخیر، افزایش چشمگیر، اکنون بخر، بعداً پرداخت کن (BNPL) چشم‌انداز تجارت الکترونیک را متحول کرده است.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ در سال‌های اخیر شرکت‌هایی مانند اپل و پی پال وارد عمل شده‌اند و گزینه‌های بیشتری برای مشتریانی که به دنبال اعتبار سریع برای خرید خود هستند، وجود دارد که می‌توانند آن را در اقساط از پیش تعیین شده بازپرداخت کنند.

این روزها مدل وام دهی BNPL فراتر از کالاهای مصرفی توسعه پیدا کرده است و تامین مالی مبتنی بر اقساط راه خود را به بخش‌ها و صنایع مختلف مثل هتل و بلیت پیدا کرده است.

اکنون بمانید، بعداً پرداخت کنید!

Cashew Payments، ارائه‌دهنده BNPL مستقر در امارات متحده عربی اخیراً همکاری با هتل Sandy Beach را اعلام کرد تا به مسافران تعطیلات گزینه «اکنون بمانید، بعدا پرداخت کنید» را در قبوض هتل‌شان ارائه دهد.

پیشنهاد جدید مبتنی بر وام‌های BNPL بدون نرخ سود با گزینه‌هایی برای بازپرداخت در 3، 6 یا 12 قسط است. این گزینه برای کسانی که در تابستان امسال به دنبال مسافرت هستند، عالی است.

در واقع، بسیاری از خدمات BNPL به دنبال انشعاب از جایگاه اولیه خود، به عنوان راهی برای دستیابی به مشتریان بیشتر است و صنعت گردشگری و سفر به عنوان یک مرز بالقوه جدید برای محصولات BNPL می‌باشد.

سال گذشته، Palazzo Versace Dubai به اولین هتل در امارات تبدیل شد که به مهمانان این فرصت را داد که با مشارکت Spotii بعنوان یک استارت آپ BNPL که دفتر مرکزی آن در امارات متحده عربی است، هزینه اقامت خود را به صورت اقساطی بازپرداخت کنند.

در جای دیگر، در سال 2019، Klarna با گروه Expedia برای ارائه طرح‌های پرداخت به مشتریان Expedia.com  و Hotels.com همکاری کرد. با استفاده از سرویس «اکنون سفر کن، بعدا پرداخت کن» Klarna، مشتریان می‌توانند پروازها و هتل‌ها را در یکی از پلتفرم‌های Expedia رزرو کنند و هزینه را در چند قسط پرداخت کنند.

علاوه بر اسکان، هزینه پرواز اغلب یکی از بیشترین هزینه‌های تعطیلات است.

به همین منظور، پلتفرم جستجو و رزرو پرواز Alternative Airlines پروازهای بیش از 600 شرکت هواپیمایی را فهرست می‌کند و به کاربران اجازه می‎‌دهد تا پروازها را به روشی ترکیب کنند که بهترین کارایی را برای آنها داشته باشد و بیش از 40 گزینه پرداخت مختلف را در هنگام پرداخت از جمله راه‌حل‌های اصلی BNPL مانند Affirm، Afterpay، Klarna و PayPal ارائه می‌کند.

در کنار ابزارهای عمومی شناخته شده تر BNPL ، Alternative Airlines همچنین از خدمات ویژه سفر مانند Fly Now Pay Later، برنامه‌ای از  گروه British Pay Later ، پشتیبانی می‌کند.

بعداً پرداخت کن

این راهکار به عنوان پورتالی عمل می‌کند که مسافران می‌توانند از طریق آن پروازهای چندین شرکت هواپیمایی و آژانس مسافرتی بزرگ را رزرو کنند و Fly Now Pay Later به عنوان واسطه تامین اعتبار عمل می‌کند.

علاوه بر این، به عنوان برنامه‌ای که دسترسی به طیف وسیعی از گزینه‌های سفر BNPL را فراهم می‌کند، ارائه دهندگان سفر می‌توانند Fly Now Pay Later را در پرداخت آنلاین خود به عنوان گزینه پرداخت اضافی، همانطور که در خطوط هوایی جایگزین وجود دارد، تعبیه کنند.

در سفر زمینی نیز بزرگترین اپراتور اتوبوس در بریتانیا، National Express، در اوایل سال جاری با ارائه دهنده BNPL Clearpay  شریک شد و به مشتریان به ویژه نسل هزاره و نسلZ  امکان داد بصورت شش هفته بدون بهره،  بلیط سفر را در چهار قسط پرداخت کنند.

ریچ بایر، مدیر Clearpay انگلستان در آن زمان گفت: «ما می دانیم که مشتریان نسل هزاره و Z ما به دنبال تجربیات جدید هستند و آنها اکنون این آزادی را دارند که هزینه سفر با اتوبوس را قسط بندی کنند و از بدهی‌ها و سود ناشی از پرداخت کارت اعتباری اجتناب کنند.»

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.