پرداخت وام ازدواج به تمامی زوج‌ها در بانک‌های دولتی در هفته دولت

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد از پرداخت وام ازدواج به تمامی زوج‌هایی که در بانک‌های دولتی ثبت نام و تا تاریخ ۲۹ مردادماه پرونده خود را تکمیل کرده‌اند، خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات توسط نظام بانک‌ها ۳۸ درصد رشد داشته است.

«سید عباس حسینی» در نشست خبری اظهار داشت: سیاست‌های که باید وزارت اقتصاد دنبال کند در حوزه هدایت نقدینگی است که باید در سه حوزه شفافیت، گسترش عدالت و حمایت از تولید انجام شود.

پرداخت وام ازدواج به تمامی زوج‌ها در بانک‌های دولتی در هفته دولت

وی افزود: تا پایان خردادماه انسال حجم نقدینگی به ۵۱۰۰ هزار میلیارد تومان و مانده کل سپرده‌های شبکه بانکی به ۵۸۰۰ هزار میلیارد تومان رسید که پنج هزار هزار میلیارد تومان سپرده ریالی و مابقی ارزی است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه نخست امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک ها پرداخت شد که نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشت

حسینی با اشاره به پرداخت وام ازدواج، بیان کرد: روج‌هایی که در بانک‌های دولتی بانکی زیرمجموعه وزارت اقتصاد ثبت‌نام کرده و درخواست وام ازدواج داده‌اند و پرونده‌های آنها تا روز ۲۹ مردادماه تکمیل شده است در هفته دولت تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

خبرهای خوش وزارت اقتصاد در هفته دولت

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه در هفته دولت در حوزه بانکی ۴ اقدام برنامه ریزی شده است، افزود: از ۲۹ مردادماه تا ۶ شهریور ماه تمام بدهکاران بانکی که اصل و فرع بدهی خود را پرداخت کنند، مشمول بخشودگی جرایم می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین در دو هفته مذکور بانک‌ها موظف هستند میز خدمت برای راهنمایی مردم توسط مدیر یا رییس شعبه داشته باشند.

این مقام مسوول وزارت اقتصاد، دیگر نوید هفته دولت را پرداخت وام ازدواج به متقاضیانی که در شبکه‌های دولتی پرونده تشکیل داده‌اند و در انتظار تامین منبع هستند پرداخت می‌شود.

عباسی گفت در هفته دولت وام بلاعوض نیز به بیماران پروانه‌ای پرداخت می‌شود و جزییات بیشتر در روزهای آینده اعلام می‌شود

وی اعلام کرد در حوزه بیمه نیز افرادی که تا کنون بیمه‌نامه دریافت نکردند ‌طی دو هفته می‌توانند با مراجعه به مراکز و دریافت بیمه یک ساله جرایم آنها بخشوده می‌شود و در کنار آن بیمه ایران نیز تخفیفات بیمه‌ای پیش‌بینی کرده که در سایت این شرکت منتشر می‌شود.

منبع ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.