هر شعبه بانک مسکن، یک میز خدمت

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، از راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور در هفته دولت از امروز به مدت دو هفته خبر داد.

با اشاره به اقدامات بانک در هفته دولت، اظهار داشت: با توجه به دیدگاه مدیرعامل محترم بانک مسکن درخصوص اینکه روسای شعب در واقع خود یک مدیرعامل بوده و توانایی و مهارت رفع مشکلات مشتریان را دارند، لذا هر شعبه بانک در واقع با اختیار کامل می تواند پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این بانک باشد.

وی ادامه داد: هفته دولت بهترین بهانه برای تسریع و تسهیل این دیدگاه بوده و در این خصوص مدیرعامل محترم بانک مسکن دستورات ویژه‌ای را صادر کرده‌اند.

سندگل نظامی ادامه داد: بنابر این دستورات، مقرر شد به مدت دو هفته در تمامی شعب سراسر کشور میز خدمت با هدف پاسخگویی مسوولان شعب به منظور رسیدگی و رفع مشکلات و مسایل مشتریان بانک برپا شود.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن افزود: بدین منظور اولین بازدید میدانی در راستای نظارت بر اجرای دستور مدیرعامل محترم و در جهت تکریم مشتریان و تسهیل ارایه خدمات بانکی از شعبه مرکزی ورامین و همچنین دو شعبه هفده شهریور و میدان شهدای تهران انجام شد.

سندگل نظامی تصریح کرد: لازم به ذکر است در پایان این دو هفته بر اساس عملکرد مدیریت‌های مختلف، شعب برتر هر استان انتخاب شده و به نحوه شایسته‌ای از آنان تقدیر خواهد شد.

منبع هیبنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.