ارائه سرویس شاکیلید به کارگزاری بانک صنعت و معدن

شاکیلید در تازه‌­ترین گام خود در راستای توسعه سرویس احرازهویت غیرحضوری سامانه سجام، با کارگزاری بانک صنعت و معدن آغاز به همکاری کرده است.

شاکیلید علاوه بر ارائه سرویس احراز هویت خود به کارگزاری بانک صنعت و معدن، همکاری با شانزده بانک‌، کارگزاری‌ و مؤسسه مالی و اعتباری، را در کارنامه‌ی خود دارد. سرویس سریع و آسان احراز هویت سجام شاکیلید پیش از این توسط شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد، بانک پارسیان، شرکت کارگزاری بانک کشاورزی، کارگزاری آرمون بورس، کارگزاری دانا، کارگزاری سهام‌گستران شرق، کارگزاری دانایان، کارگزاری حافظ، شرکت کارگزاری مهرآفرین، کارگزاری سینا، بانک آینده، کارگزاری پیشرو و شرکت کارگزاری بانک آینده مورد بهره‌وری قرار گرفته است.

ارائه سرویس شاکیلید به کارگزاری بانک صنعت و معدن

ویژگی‌های سرویس احرازهویت سجام شاکیلید

شاکیلید با هدف ایجاد بستری برای تقویت فضای اعتماد عمومی در بین کسب‌وکارها و همچنین تکمیل زنجیره اعتماد و تمرکز بر آسان‌سازی فرآیند احراز هویت، خدمات خود را ارائه می‌دهد. به کارگیری سرویس احرازهویت شاکیلید صرف هزینه و زمان را برای مشتریان به مقدار قابل توجهی کاهش می­دهد. این موضوع، جلب رضایت نیمی از ارائه‌کنندگان سرویس احراز غیر حضوری سجام از راهکار شاکیلید را در پی داشته است. همچنین سازگاری با سیستم عامل‌های مختلف و طراحی تحت وب، احرازهویت شاکیلید را بر روی تمامی پلتفرم‌ها قابل اجرا می‎‌سازد. یکپارچگی فرآیند احرازهویت در این سامانه نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

شاکیلید در همین راستا سرویس احراز هویت بیومتریک عمومی خود با عنوان «آشنامی» که پیش از این در سامانه ثنای قوه‌ی قضائیه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود را در اختیار عموم کسب و کارها قرار داده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.