علی چهارلنگی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی شد

علی چهارلنگی، سیدصابر امامی و محمدعلی بخشی‌زاده طی مراسمی به ترتیب به عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی معرفی شدند. در این مراسم از سرپرست سابق شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی نیز تشکر و قدردانی شد.

در این مراسم که روز سه‌شنبه، یکم شهریور‌ماه با حضور اعضای هیئت مدیره، علی حکیم‌جوادی مدیر عامل هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد، علی چهار‌لنگی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی معرفی کرد. همچنین سیدصابر امامی و محمدعلی بخشی‌زاده به عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی انتخاب شدند.

در ابتدای جلسه، تمجیدی، رئیس سرمایه‌گذاری بانک صادرات ایران با اشاره به اهمیت حوزه IT در بانک صادرات ایران و جایگاه ویژه شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در این حوزه؛ بر تحول، ارتقاء و حفظ این جایگاه تأکید و ابراز امیدواری کرد که با حمایت حکیم‌جوادی این امر هرچه بیشتر و بهتر محقق شود.

در ادامه‌، حکیم‌جوادی ضمن تشکر و قدر‌دانی از زحمات محمد داودی به ویژه در حوزه‌ پشتیبانی، عقد قرارداد‌های جدید، ارتباط با مشتری و…، ابراز امیدواری کرد که همکاری، هم‌فکری و جلسات مستمر هلدینگ صاد با شرکت‌های زیر‌مجموعه، منجر به رشد و تعالی کل مجموعه این هلدینگ شود.

همچنین طاهباز ‌توکلی رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، قدمت و نیز بدنه اصلی این شرکت را که منبعث از بانک صادرات است دلیل تعلق خاطر و وفاداری ویژه آن نسبت به بانک صادرات ایران و از معدود شرکت‌های با ارزش در حوزه IT  در ایران دانست و اظهار داشت که این شرکت با استعانت از بانک صادرات ایران می‌تواند مسیر توسعه را با استراتژی مشخص و هدف‌مند بپیماید. او در ادامه با اشاره به تجربه و نیز رنکینگ بالای شرکت خوارزمی در شورای انفورماتیک ایران، ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربیات چهار‌لنگی و ارتباطات مؤثر او و نیز همراهی و هم‌دلی اعضای هیئت مدیره، شرکت مفاخر بتواند سهم بیشتر ومهم‌تری  از بازار را در حوزه IT به خود اختصاص دهد.

اسدالله سهرابی دیگر عضو هیئت‌مدیره نیز، شرکت خوارزمی را وارث شرکت‌هایی چون ایران‌سیستم، پویا و نگاره خواند و اظهار امیدواری کرد با هم‌یاری و هم‌دلی هرچه بیشتر، جایگاه این شرکت روز به روز ارتقاء یابد.

در ادامه، سیدصابر امامی نیز ابراز امیدواری کرد که باتوجه به جایگاهش در هیات بانکی، ضمن انتقال تجربیات و دانش فنی خود در حوزه‌های مربوط به زیر‌ساخت و مخابرات به شرکت خوارزمی، بتواند از تجربیات اعضای هیئت‌مدیره این شرکت در حوزه‌ بانک و فعالیت‌های بانکی نیز استفاده کند.

در پایان علی چهارلنگی نیز بر تغییر، تحول و ارتقاء جایگاه شرکت در حوزه IT تاکید و ابراز امیدواری کرد با همکاری اعضاء هیات مدیره و حمایت هلدینگ صاد این مهم محقق شود.

منبع هلدینگ صاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.