با ازکی‌پی و اعتبار تالی الان آزمایش بدید، بعدا بپردازید

با گذشت دوماه از ارائه سرویس ازکی‌پی در ازکی‌وام، امکان خرید اعتباری از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی فراهم شده است.

یکی از مجموعه‌هایی که با ازکی‌وام همکاری می‌کند، هومکاست که در حوزه سلامت و پزشکی خدمات خود را ارائه می‌دهد. کاربران ازکی‌پی، از طریق این مجموعه می‌توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها از خدمات پزشکی و سلامت استفاده کنند و دغدغه پرداخت هزینه را در لحظه نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، کاربران سازمانی و عادی در ازکی‌پی می‌توانند از ۵۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان خدمات اعتباری دریافت و هزینه آن را آخر ماه یا به‌مرور پرداخت کنند.

خرید اعتباری به روش BNPL، راه‌حلی است که اکنون در دنیا به‌عنوان جایگزینی برای کارت اعتباری شناخته شده است. همچنین پیش‌بینی شده که تا سال ۲۰۲۵ از هر چهار خریدار، یک نفر با این روش خرید خواهد کرد. در ایران نیز این روش در شرایطی که قیمت‌ها دچار نوسان است، می‌تواند به‌عنوان ابزار موثری در خرید تلقی شود.

با ازکی‌پی الان آزمایش بدید، بعدا بپردازید

خرید اعتباری از فروشگاه‌های مختلف با ازکی‌پی

در ازکی‌پی افراد می‌توانند در دسته‌های مختلفی از فروشگاه‌ها مانند مد و پوشاک، سلامت و پزشکی، گردشگری، خواروبار و غیره به‌صورت اعتباری خرید کنند و هزینه آن را آخر ماه یا در پنج قسط بپردازند.

در حوزه پزشکی و سلامت درحال حاضر ازکی‌پی با اعتبار تالی، از طریق مجموعه هومکا خدمات اعتباری ارائه می‌دهد. کاربران ازکی‌پی با هومکا می‌توانند بدون مراجعه حضوری آزمایش دهند و خدمات پزشکی دیگر را دریافت کنند. هزینه این خدمات را نیز به‌صورت اعتباری می‌پردازند.

بدون ضامن و وثیقه اعتبار بگیرید

افراد به‌عنوان کاربران عادی یا سازمانی، برای دریافت خدمات اعتباری ازکی‌پی در هومکا کافی است به سایت ازکی‌وام مراجعه و با ثبت‌نام در ازکی‌پی از ۵۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

برای دریافت این اعتبار به ضامن نیازی نیست و فقط با وارد کردن شماره تماس خود و کد ملی این اعتبار به افراد ارائه می‌شود. با دریافت این اعتبار افراد می‌توانند از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام در دسته‌های مختلف خرید کنند. ازکی‌وام تلاش می‌کند که در حوزه اعتباردهی خرد بتواند با همکاری فروشگاه‌های مختلف، گزینه‌های بیشتری را در خرید اعتباری و رفع نیازهای روزمره به افراد ارائه دهد.

2 نظرات
  1. رحیم رحیمیان بیوک بلاغ می گوید

    فعلا نظری ندارم چونکه استفاده نکردم از سایت باید استفاده کرد نظر داد

  2. حمید سواری عبدالله می گوید

    یارانه معیشتی شهریور 1401

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.