بانک توسعه تعاون به اعضای اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان تسهیلات غیر حضوری پرداخت می‌کند

تفاهم نامه پرداخت تسهیلات غیرحضوری میان بانک توسعه تعاون و اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان ایران امضا شد.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت:بانک توسعه تعاون این افتخار را داشته است که اولین ضمانت نامه غیرحضوری را برای اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان گشایش کند.

سید باقر فتاحی افزود:بانک توسعه تعاون این توانایی را دارد بخش زیادی از خدمات مالی و بانکی اتحادیه و اعضای آن را تامین کند. وی ادامه داد:اعضای اتحادیه جزو خوش حساب ترین مشتریان هستند و ما با افتخار آماده ارائه خدمات به قشر عزیز فرهنگی هستیم.

وی ادامه داد:250 هزار نفر از اعضای اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان نزد بانک توسعه تعاون حساب دارند.

فتاحی اعلام کرد:انعقاد تفاهم نامه با اتحادیه را در هفته تعاون به فال نیک می گیریم و تلاش می کنیم تا پایان شهریور این تفاهم نامه اجرایی شود.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت:تمام واحد های بانک در حال کار هستند تا محتوای این تفاهم نامه در سریع ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

سعید معادی،معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی در این مراسم گفت:اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان یکی از تعاونی های موفق در حوزه تعاون در سطح کشور است. وی افزود:انتظار اتحادیه از بانک به حق است و ماباید بتوانیم سبد خدمات خود را کامل کنیم.

یونس کلانتری،رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار نیز در مراسم امضای تفاهم نامه گفت:250هزار نفر از اعضای اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان مشتری بانک هستند و ما این آمادگی را داریم در صورت ثبت گروهی دریافت تسهیلات اقدام به پرداخت تسهیلات به صورت غیر حضوری کنیم.

محمد جلیلیان،مدیر عامل اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان نیز گفت:خدمات بانک توسعه تعاون در حوزه ریالی و ارزی در اولویت این اتحادیه قرار دارد.

وی افزود: شرکت های تابعه اتحادیه نیز همکاری خود را با بانک توسعه تعاون خواهند داشت .

گفتنی است،بر اساس موضوع این تفاهم نامه،ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات بانکی به صورت غیر حضوری و به جامعه هدف اتحادیه برای خرید کالاهای اساسی با اولویت تولید داخل در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک توسعه تعاون و بانک مرکزی در اولویت قرار می گیرد.

منبع بانک توسعه تعاون
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.