انتقاد شدید از فشار به استارتاپ‌ها برای ایجاد گشت ارشاد اکوسیستم استارتاپی

جعفر محمدی، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در ادامه با این هشدار که که راه‌اندازی گشت ارشاد در اکوسیستم استارت‌آپی کشور آغاز شده است، تاکید کرد: نمونه اول این است که دیشب کسب‌وکارهای بزرگ را مجبور کردند پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی برای همراهی با اتفاق رخ داده را حذف کنند. این یک تیکه از پازل مربوط به راه‌اندازی گشت ارشاد اکوسیستم است.

روز گذشته جعفر محمدی، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در ادامه با این هشدار که که راه‌اندازی گشت ارشاد در اکوسیستم استارت‌آپی کشور آغاز شده است، تاکید کرد: نمونه اول این است که دیشب کسب‌وکارهای بزرگ را مجبور کردند پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی برای همراهی با اتفاق رخ داده را حذف کنند. این یک تیکه از پازل مربوط به راه‌اندازی گشت ارشاد اکوسیستم است.

او افزود: نکته دیگر درخواست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است تا در کسب‌وکارهای پلتفرمی دکمه‌ای اضافه شود برای مبارزه با بدححابی. فارغ از اینکه این مسئله ناقض آزادی‌های مدنی طبق قانون اساسی کشور است نکته مهمی که وجود دارد این است پس از فعال شدن این مسئله، راننده تاکسی که ملاحظات را نداند و حساسیت کافی بر برخی مسائل نداشته باشد را به عنوان یک نیروی گشت ارشاد روانه خیابان‌ها می‌کنیم، و باید فکر کرد اینها با سوار نکردن مسافر یا مسائلی از این دست می‌توانند چه بحران‌هایی ایجاد کنند؟ در این میان که انتظار می‌رود اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی نیز از کسب و کارها حمایت کنند، نه تنها این کار را انجام نمی‌دهند بلکه همراهی نیز می‌کنند و چراغ سبز نشان می‌دهند.

1 نظر
  1. ناهیدخسروی نجف ابادی می گوید

    عضویت در سامانه عصر بانک پایگاه خبری وثبت نام در سامانه خدمات همه بانک‌ها وراهکارهای پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.