در بانک ایران زمین تسهیلات خود را انتخاب کنید

بانک ایران زمین با هدف ارائه تسهیلات خرد، طرح تسهیلاتی انتخاب را از اول دی ماه 1400 به مدت یک سال در سبد تسهیلاتی خود قرار داده است.

یکی از مهم‌ترین خدمات مورد نیاز مشتریان بانکی، دریافت وام و تسهیلات با مبلغ و سود مناسب بر اساس شرایط مشتریان است.

امروزه بانک‌ها بنا بر منابع و نیازسنجی مشتریان خود طرح‌های تسهیلاتی مختلفی را ارائه می‌دهند و مشتریان می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط هر کدام از این طرح‌های تسهیلاتی نسبت به دریافت آنها اقدام کنند.

بانک ایران زمین نیز با هدف ارائه تسهیلات خرد در راستای اهداف بانکداری مشتری مدارانه خود، طرح تسهیلاتی را به نام طرح انتخاب از اول دی ماه 1400 به مدت یک سال در سبد تسهیلاتی خود قرار داده است.

قدرت انتخاب مشتریان بانک در نوع و شکل دریافت این تسهیلات از ویژگی‌های این طرح است و متقاضیان می‌توانند از 10 تا 100 میلیون وام با نرخ سود تسهیلات 10 تا 18 درصد را به انتخاب خود دریافت کنند.

برای دریافت این تسهیلات مشتریان باید ابتدا در این بانک نسب به افتتاح حساب اقدام نمایند و پس از گذشت حداقل سه ماه می‌توانند تا دو برابر سپرده خود وام دریافت کنند. لازم به ذکر است که حداکثر مبلغ تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان و حداقل میزان سپرده گذاری 5 میلیون تومان است و امکان واریز و برداشت از حساب وجود دارد.

همچنین حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات، دو ماه است.

لازم به ذکر است که حداقل زمان بازپرداخت نیز ۱۲ و حداکثر ۲۴ ماهه است .

مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شعب یا درگاه‌های غیرحضوری بانک مراجعه کنند و برای محاسبه و استفاده از محاسبه‌گر تسهیلات در سایت بانک ایران زمین نیز از نشانی اینترنتی www.izbank.ir استفاده کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.