پرطرفدارترین بانک‌ دیجیتالی اروپایی از نظر سرچ گوگل

یک مطالعه جدید نشان داده است که Revolut بیشترین کلمه جستجو شده در بین بانک‌های دیجیتالی اروپا است.

به گزارش گروه تحقیق  وترجمه عصربانک؛ این مطالعه فهرست جامعی از اسامی بانک های دیجیتالی اروپا را تجزیه و تحلیل کرده تا میانگین تعداد جستجوهای ماهانه هر بانک در هر کشور اروپایی را بدست آورد.

Revolut در مجموع بیشترین تعداد جستجو در گوگل را داشت و در 15 کشور از جمله آلمان و اسپانیا با 71000 جستجوی متوسط ​​ماهانه و سوئیس با 25000 جستجوی متوسط ​​ماهانه اول شد.

این بانک همچنین در شش کشور دیگر مانند فرانسه و ایسلند دومین بانک از نظر جستجو و در شش کشور از جمله بلژیک، ایتالیا و بلاروس سومین است. به طور کلی، Revolut  923080 جستجوی متوسط ​​ماهانه را در سراسر اروپا ثبت کرده است.

پرطرفدارترین بانک‌ دیجیتالی اروپایی از نظر سرچ گوگل

Wise نیز در 18 کشور از جمله مجارستان، یونان و پرتغال دومین رتبه جستجو شده است، در حالی که در 5 کشور سوم است. به طور کلی Wise  338080 جستجوی متوسط ​​ماهانه در اروپا دارد.

N26 به عنوان یک نئوبانک آلمانی که در سال 2013 تأسیس شده، در رتبه سوم قرار دارد. این بانک در چهار کشور اروپایی آندورا، اتریش، سن مارینو و اسلوونی رتبه اول را دارد. این بانک همچنین در چهار کشور از جمله بلژیک و لوکزامبورگ دومین بانک پر جستجو و در ده کشور دیگر سومین بانک است.

موضوع جالب این است که، علیرغم اینکه نئوبانک‌ها و بانک‌های دیجیتالی برای مدت نسبتاً کوتاهی در بازار حضور داشته‌اند، به وضوح تأثیر زیادی بر بازار بانکی گذاشته‌اند.

به عنوان مثال، هیچ یک از بانک‌های بزرگ در این لیست وجود ندارد، حتی بانکی که تنها برند دیجیتالی خود را راه‌اندازی کرده باشد.

تاثیر این بانک‌های جدید نه تنها سریع، بلکه چشمگیر نیز بوده است و نشان می‌دهد که متصدیان و بانک‌های سنتی فعلی چقدر از مشتریان بانکداری مدرن و محصولات و خدماتی که دوست دارند استفاده کنند، فاصله داشتند و شاید هنوز دارند.

منبع paymentscardsandmobile
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.