تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار بانک سینا ایجاد شده است

سرپرست بانک سینا از تغییر در خطوط کسب و کار این بانک خبر داد.

غلامرضا فتحعلی که برای بازدید از شعب استان مازندران به ساری سفر کرده بود، در جمع همکاران شعب استان افزود: یکی از راهبردهای اساسی بانک سینا توسعه خطوط کسب و کار است که این مسیر به لحاظ قابلیت‌ها و کارکردها، بانک را بر مدار تحول و موفقیت قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: از جمله خطوط کسب و کار جدید این بانک، تأکید بر توسعه بانکداری خرد است تا با ارائه خدمت به صنوف، کسبه و مشاغل خرد سهم بازار بانک افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بانکداری اختصاصی نیز از دیگر برنامه‌های این بانک است و با وجود ظرفیت و پتانسیل شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، با راه‌اندازی این بخش، تعامل و همکاری بیشتری با این شرکت‌ها برقرار خواهد شد.

سرپرست بانک سینا از بانکداری تجاری برای همکاری با شرکت‌های کوچک و متوسط به عنوان سومین راهبرد یاد کرد و اظهار داشت: چهارمین راهبرد بانک سینا بانکداری اجتماعی است که طی آن به قاطبه مردم و قشر کمتربرخوردار جامعه خدمات بانکی ارائه می‌شود.

وی در ادامه با بیان آنکه در راستای اجرای برنامه راهبردی بانک، نسبت به بررسی و آسیب‌شناسی عملکردها اقدام شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک هزار و 319 مسئله در بانک شناسایی شده که در مسیر تحول به رفع آن‌ها توجه خواهد شد.

فتحعلی بیان داشت: برای اجرای برنامه راهبردی بانک به سه حوزه کار، پیکار و ابتکار پرداخته خواهد شد که در حوزه کار به قابلیت‌ها و سلایق مشتری در چهار بخش بانکداری خرد، بانکداری تجاری، بانکداری اختصاصی و بانکداری اجتماعی توجه می‌شود و در حوزه پیکار نیز نگاه‌ها به سمت بازار، رقبا و صنعت پیش خواهد رفت.

وی تصریح کرد: در حوزه ابتکار نیز نسبت به چابک‌سازی بانک از طریق تغییر و بازنگری در ساختارها، فرآیندها و سیستم‌ها اقدام خواهیم کرد.

سرپرست بانک سینا دیجیتالی شدن فرآیندها و محصولات، بهبود تجربه مشتری و شخصی‌سازی محصولات بر اساس سلایق مشتری را از دیگر برنامه‌های بانک برشمرد.

وی در پایان استان مازندران را جزو استان‌های مستعد و دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالا برشمرد و افزود: لازم است با همت جمعی همکاران، سهم بازار بانک از بازار پول استان افزایش یابد.

گفتنی است در سفر سرپرست بانک سینا به استان مازندران، ساختمان مدیریت منطقه مازندران و همچنین شعبه مرکزی بانک در این استان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم اعضای هیئت‌عامل بانک، مدیران و همکاران منطقه مازندران حضور داشتند.

منبع بانک سینا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.