انتصاب 3 مدیر در شرکت‌های هلدینگ بهسازان فردا

با تصمیم مدیران ارشد هلدینگ بهسازان فردا، سه نفر از مدیران شرکت‌های زیر مجموعه این هلدینگ منصوب شدند.

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد و معاونان بانک ملت و هلدینگ بهسازان فردا، مراسم معارفه 3 مدیر شرکت‌های زیرمجموعه این گروه برگزار شد.

بر این اساس علی گلزاری به عنوان عضو هيئت مديره هلدينگ بهسازان فردا منصوب شد. او که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد بازاریابی استراتژیک است، قبل از این مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق بوده و فعالیت در مدیریت‎های مختلف بانک ملت را در کارنامه دارد. همچنین علیرضا بیجار به عنوان مدیرعامل شركت مهندسى نرم‌افزار شقایق معرفی شد.

بیجار که دارای تحصیلات دکتری مدیریت حرفه ای کسب و کار است، پیش از این نائب رئیس هیأت مدیره شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق بوده و در مدیریت‌های مختلف بانک ملت حضور داشته است.

و همچنین محمد صادقی که پیش از این، به عنوان معاونت فناوری اطلاعات بانک اقتصاد نوین مشغول به فعالیت بود، با تصمیم مدیران بهسازان فردا، مسئولیت مدیرعاملی شرکت بهسازان ملت را برعهده گرفت.

گفتنی است گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا ، با 6 شرکت زیرمجموعه، بهسازان ملت، به پرداخت ملت، مهندسی یاس ارغوانی، صنایع یاس ارغوانی، زیرساخت امن خدمات تراکنشی و مهندسی نرم افزار شقایق، مسئولیت توسعه، تأمین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزه فناوری اطلاعات به بانک ملت به‌عنوان سهامدار اصلی و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.