مدیر عامل بانک رفاه کارگران تشریح کرد: نقش تعیین کننده ابزارهای تعهداتی در مدیریت نقدینگی

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در معیت دکتر صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران عالی نظام بانکی کشور با هدف شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانکی و فعالان اقتصادی استان فارس، به این استان سفر کردند.

اسماعیل لـله گانی طی سخنانی در این جلسه گفت: استفاده از ابزارهای تعهداتی همچون اوراق گام و ابزارهای نوین مالی نقش تعیین کننده ای در راستای مدیریت نقدینگی کشور دارد.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران از انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار، ویژه سرمایه گذاری(خاص) برای پروژه ساختمانی بهاران شیراز خبر داد و گفت: این اوراق به زودی با همکاری بانک مرکزی منتشر می شود و مجوزهای مربوطه در این زمینه اخذ شده است.

وی افزود: این اوراق ابزار مناسبی برای جذب منابع سرگردان به شمار می رود و از نرخ بازده بالایی برای سرمایه گذاران برخوردار است.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد: اوراق سپرده عام، امکان مناسبی برای تجهیز منابع و جبران کمبود نقدینگی در اختیار بانک ها می گذارد و در بازار سرمایه قابل انتشار و معامله خواهد بود.

لـله گانی در این سفر که با همراهی تعدادی از معاونان بانک رفاه انجام شد، با حضور در اتاق بازرگانی استان فارس با مشتریان و فعالین اقتصادی استان نیز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت و گو کرد.

منبع بانک رفاه کارگران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.