بیت‌کوین با خرس‌ها همراه شد؟

قیمت بیت‌کوین بیش از یک هفته در سطح محدودی در حال حرکت است و طی چند روز گذشته تلاش کرده به سمت بالا حرکت کند اما نتوانسته نزدیک به ۲۰ هزار دلار معامله شود و حرکت قیمت عمدتاً به ترتیب بین ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار دلار باقی مانده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بیت‌کوین ۰.۴ درصد کاهش یافته که تأیید می‌کند قیمت، حرکت قابل توجهی نداشته است. در هفته گذشته، ارزش بیت‌کوین ۱.۱ درصد کاهش یافت، قدرت کلی بازار متلاطم بود و به همین دلیل متحرکان بازار در نمودارهای قیمت مربوطه خود تغییر چشمگیری نداشتند.

چشم‌انداز فنی بیت‌کوین همچنان با خرس‌ها همراه شده و قدرت خرید در نتیجه کاهش تقاضا برای بیت‌کوین پایین مانده است.

با توجه به نمودار یک روزه، بیت‌کوین قرار است طی جلسات معاملاتی بعدی روند دیگری را طی کند و نزدیک به ۱۸ هزار و ۹۰۰ دلار معامله شود؛ این سطح حمایت، سطح قیمتی مهمی را برای سکه نشان می‌دهد زیرا حرکت بعدی بیت‌کوین را با توجه به تقاضا برای سکه تعیین می‌کند.

تجزیه و تحلیل نمودار یک روزه قیمت بیت‌کوین

بیت‌کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار معامله می‌شد. این ارز دیجیتال در محدوده ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار و ۱۹هزار دلار بالا و پایین رفته است. حرکت مداوم در یک الگوی مشابه باعث تقویت بیشتر خرس‌ها می‌شود. مقاومت بالا برای این سکه در ۱۹ هزار و ۶۰۰ دلار است که از مرز ۲۰ هزار دلار عبور خواهد کرد.

البته گاوها فقط از قیمت ۲۰ هزار دلاری خارج خواهند شد. از طرف دیگر، نزدیکترین پشتیبانی ۱۸ هزار و ۹۰۰ دلار خواهد بود که خط حمایتی مهم برای سکه است. سقوط از آنجا باعث می‌شود که بیت‌کوین به ۱۸هزار و ۳۰۰ دلار سپس به ۱۷هزار و ۴۰۰ دلار برسد. مقدار بیت‌کوین معامله شده در جلسه گذشته سبز شد که می‌تواند نشان‌دهنده افزایش اندک خریداران باشد.

تحلیل فنی

سکه طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش اندکی داشته است. در بیشتر این ماه، تقاضای بیت‌کوین پایین بوده و فروشندگان بازار را در اختیار گرفته‌اند.

شاخص قدرت نسبی زیر خط نیمه قرار داشت و این به معنای تعداد خریداران کمتر در مقایسه با فروشندگان در نمودار یک روزه است همچنین قیمت بیت‌کوین زیر خط ۲۰-SMA بود.

بیت‌کوین همچنان به نمایش سیگنال خرید در نمودار مربوطه ادامه داده است اما خریداران در حال کاهش هستنند و به زودی با سیگنال فروش جایگزین خواهند شد.

میانگین متحرک همگرایی/ واگرایی، حرکت قیمت و جهت دارایی را نشان می‌دهد و این شاخص همچنان نوارهای سیگنال سبز را نمایان کردند که سیگنال خرید سکه هستند. همچنین نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین در یک روند نزولی قرار دارد که در صورت بازگشت تقاضا می‌تواند معکوس شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۱۸.۱۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۵ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۰.۰۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۰ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳.۳۱ میلیارد دلار است که ۲۱.۰۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۶۴ میلیارد دلار است که ۴.۹۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۹.۳۰ میلیارد دلار است که ۹۲.۴۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۵۸ به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۱۹ هزار و ۱۵۵.۲۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:۰.۰۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۳۹ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۲۹۸.۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۶۶ درصد افزایش

 ۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۴- یو اس دی کوین

قیمت:یک دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۲۶۹.۰۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۳ درصد افزایش

۶-  ریپل

قیمت: ۰.۴۵۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۲.۸۰درصد افزایش

۷-  کاردانو

قیمت: ۰.۳۴۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۸۵ درصد افزایش

۸-  سولانا

قیمت: ۲۷.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۳۳ درصد کاهش

۹ – دوج کوین

قیمت: ۰.۰۵۹۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۴۸ درصد افزایش

۱۰- پولکا دوت

قیمت: ۵.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۲۷ درصد کاهش

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.