با سرویس توریسم اپلیکیشن آپ آسان سفر کنید

اپلیکیشن آپ یکی از پرکاربردترین سوپراپلیکیشن ایرانی در حوزه پرداخت موبایلی در کشور است که علاوه بر خدمات پرداخت، سرویس‌های کاربردی بسیاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به خدمات حوزه توریسم و گردشگری اشاره کرد.

خدمات توریسم یکی از سرویس‌هایی است که نسبت به سایر سرویس‌های آنلاینی که در مارکت ایران وجود دارد جلوتر است. برای مثال سهم این سرویس از بازار در پرواز حدود ۶۰ درصد، در قطار ۶۵ درصد و در اتوبوس حدود ۱۰ درصد است و این مارکت به نسبت توانسته است نیازهای کاربرانش را به‌صورت آنلاین مدیریت کند.

سرویس توریسم آپ درحال‌حاضر در مارکت بعد از بازیگر اصلی، رتبه دوم را داراست و با وجود اینکه آپ یک  اپلیکیشن تخصصی در حوزه توریسم نیست توانسته بستر خوبی را در این حوزه ایجاد کند.

کاربران در اپلیکیشن آپ فعال هستند و مهم‌تر از همه به این اپلیکیشن اعتماد دارند چرا که کارهای مالی خود را با استفاده از اپلیکیشن آپ انجام می‌دهند، که این موضوع باعث شده این اپلیکیشن بتواند در قسمت سرویس‌های دیگری مانند توریسم موفق باشد و نفوذ خوبی در بازار ایجاد کند و جزء بازیگران اصلی مارکت قرار بگیرد.

خدمات اصلی سرویس توریسم اپلیکیشن آپ

خدمات اصلی که در اغلب سرویس‌های توریسم وجود دارد در  این اپلیکیشن نیز دیده می‌شود و از خدمات مربوط به پرواز تا اتوبوس، قطار و هتل را در بر می‌گیرد.

به ‌طورکلی در حال حاضر بیش‌از ۴۰۰ هزار نفر از سرویس قطار ،۴۰۰هزار نفر از بلیط اتوبوس و نزدیک به یک میلیون کاربر از سرویس پرواز آپ استفاده کرده‌اند.

سرویس‌های توریسم سرویس‌های همگانی هستند و بین بازیگران مختلف مزیت رقابتی خاصی نمی‌توان ایجاد کرد چرا که تنها مزیتی که یک سرویس توریسم می‌تواند نسبت ‌به دیگران ایجاد کند این است که  تجربه کاربری بهتری به کاربر ارائه دهد تا کاربر بتواند راحت‌تر و با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهد و مشکلات فنی در این زمینه برایش وجود نداشته باشد.

با توجه به ۶۰ میلیون سیم‌کارت ثبت‌نام شده‌ای که در  اپلیکیشن آپ وجود دارد، آپ گزینه خوبی برای نفوذ در بازار در قسمت توریسم دارد و همین امر هم باعث شده که بدون این‌که تبلیغاتی در این زمینه داشته باشد بتواند تبدیل به یکی از بازیگران اصلی حوزه توریسم شود.

مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای سرویس توریسم

آپ در یک‌سال گذشته تصمیم گرفته به سمت سوپر اپلیکیشن شدن تغییر رویه دهد و تنها یک اپلیکیشن پرداختی نباشد. به همین دلیل سعی کرده  سرویس‌های مختلفی  را به اضافه کند که تعداد این سرویس‌ها  در حال حاضر به ۴۰ سرویس هم می‌رسد.

سیاست آپ در بخش سرویس‌های توریسم این است که بتواند با استفاده از پتانسیلی  که یوزر بیس آپ در اختیارش گذاشته است سرویس بسیار خوبی به کاربر ارائه دهد که این جزء سیاست‌های اصلی آسان پرداخت است که کاربران بتوانند به آسانی پرداخت‌های خود را انجام دهند.

معمولاً سرویس‌هایی که این اپلیکیشن  ارائه می‌دهد برای اقشار متوسط و پایین نیز مناسب هستند و سعی شده تا سرویس‌ها به‌گونه‌ای باشند که همه اقشار جامعه از آن‌ها استفاده کنند  و با توجه به گستردگی این اپلیکیشن، کاربران بتوانند قیمت‌های مناسب را در همه شهرها و نقاط کشور مشاهده و از این اپلیکیشن استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.