سپ در قله پرداخت الکترونیک ایران

در جدیدترین گزارش شاپرک که مربوط به مهرماه 1401 است، شرکت سپ یا همان پرداخت الکتروینک سامان بازهم در بین 12 شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت در بسیاری از مولفه‌ها در صدر قرار دارد.

در ادامه، وضعیت شرکت سپ که از قدیمی‌ترین شرکت‌های پرداخت ایران است را در گزارش مهرماه شاپرک بررسی می‌کنیم:

سپ در قله پرداخت الکترونیک ایران

در شاخص سهم تعدادی تراکنش‌ها، شرکت “پرداخت الکترونیک سامان ” با سهم 19.51 درصدی همچنان جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” در مهر ماه با پوشش 19.82درصد از بازار تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، همانند ماه گذشته بالاترین سهم را در اختیار خود دارد.

همچنین شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” با پوشش 19.71 درصد از بازار تراکنش های خرید، در این ماه همانند ماه گذشته بالاترین سهم را به خود اختصاص داده است. این شرکت همچنین در حوزه تراکنش‌های مانده گیری با در اختیار داشتن 16.98 درصد از بازار تراکنش‌های فوق، بیشترین سهم را دارد.

علاوه بر این در مهرماه، شرکت “پرداخت الکترونیک سامان ” با کسب سهم 18.26 درصدی بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش دار اینترنتی را به خود اختصاص داده است.

در سهم هر یک از شرکت‌ها در تعداد تراکنش‌های کارتخوان‌های فروشگاهی به تفکیک استان‌ها نیز در مجموع شرکت ” پرداخت الکترونیک سامان” بیشترین سهم  را در اکثر استان های کشور داشته اند.

و البته شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” تقریبا در اکثر استان‌ها، با اختلاف نسبت به سایر شرکتها از تراکنشهای کارتخوان فروشگاهی پشتیبانی می‌کند.

همچنین در سهم هر یک از شرکت‌های PSP از تعداد ابزار کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی در هر یک از استان های کشور ” پرداخت الکترونیک سامان” یکی از بیشترین سهم‌ها را از این منظر در اکثر استان های کشور داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.