تفاهم نامه هلدینگ صاد و گروه مالی سرمایه گذاری سپهر

در مراسمی، هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد و گروه مالی سپهر صادرات، تفاهم‌نامه مشترکی در حوزه "نوآوری و دانش بنیان" منعقد کردند.
روز شنبه 2 آبان مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین گروه مالی سپهر صادرات و هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد با حضور علی حکیم جوادی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره هلدینگ صاد، امیرمسعود پورهاشم، مشاور مدیرعامل هلدینگ صاد، جواد وکیلی مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات و حسام سرافرازیان معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار(گروه مالی سپهر صادرات) انجام شد.

تفاهم نامه هلدینگ صاد و گروه مالی سرمایه گذاری سپهر

این تفاهم نامه با موضوع حمایت از اقتصاد دانش بنیان برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها به ویژه حوزه فناوری‌های مالی(FinTech ) با تمرکز بر صنایع مالی و بانکی به امضا رسیده است و به همکاری مشترک دو شرکت در راستای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال‌زایی اشاره دارد. به طور حتم این اقدام فصل نوینی در حمایت جدی‌تر بانک صادرات ایران از زیست بوم نو آوری و دانش بنیان کشور خواهد بود.

در این جلسه به اعضای کمیته مشترک ماموریت داده شد تا با بررسی اولویت‌های سرمایه گذاری در حوزه دانش‌بنیان، در مدت کوتاهی فرایند سرمایه گذاری در بسترهای قانونی را شکل داده و با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های زنجیره خدمات مالی و سرمایه گذاری موجود در شرکت‌های وابسته به بانک صادرات را تعیین و سازوکار‌های آن را احصا نمایند.

در پایان مراسم امضای تفاهم نامه، جواد وکیلی مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات و علی حکیم جوادی مدیر عامل هلدینگ نوآوری و فناوری صاد با اشاره به سوابق درخشان و ظرفیت‌های سرمایه گذاری بالقوه در حوزه فناوری‌ اطلاعات، بر لزوم نقش آفرینی هر چه بیشتر بر اقتصاد دیجیتال تاکید کردند. همچنین توسعه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات به ویژه در حوزه هوش مصنوعی از محورهای راهبردی سرمایه‌گذاری یاد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.