چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک سپه برگزار شد

به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص فعالیت های رسانه‌ای، اطلاع رسانی و همچنین ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی‌های بانک ها، برگزار شد.

چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با میزبانی بانک سپه و با حضور مدیران روابط عمومی بانک‌ها، بیمه ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی ودارایی، صبح روز سه‌شنبه 24 آبان در سالن همایش‌های باشگاه کارکنان بانک سپه برگزار شد.

چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص فعالیت های رسانه‌ای، اطلاع رسانی و همچنین ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی‌های بانک ها، برگزار شد.

آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این مراسم، گفت: روابط عمومی هنر ارتباطی بین درون و برون سازمان است که با خلاقیت، روزآمدی و نوآوری توأم بوده و بدون شک تلفیق اینها در روابط عمومی سیستم بانکی متبلور است.

وی بابیان اینکه روابط عمومی‌های بانک ها منعکس کننده تصویر واقعی از خدمات و تلاش های سیستم بانکی در کشور به شمار می روند، افزود: مدیران روابط عمومی ها نقش حیاتی در سازمان ها دارند و می‌توانند با مجموعه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارند انعکاس دهنده تلاش های واقعی سیستم بانکی به مردم و ذینفعان باشند.

مدیرعامل بانک سپه بابیان اینکه هدف عملیات بانکی در بانک‌های دولتی معطوف به خدمت‌رسانی به مردم و شکوفایی اقتصاد کشور است، افزود: اطلاع‌رسانی از خدمات بانک‌ها در کشور موجب می‌شود تا آحاد مردم بدانند سیستم بانکی همواره، همراه مردم و برطرف کننده دغدغه های اقتصادی و رفع مشکلات مالی آنها است.

ابراهیمی بر لزوم اعتماد سازی، پاسخگو بودن، سرعت در انتشار اخبار و اطلاعات تاکید کرد و خواستار اقناع سازی مخاطبان و خصوصا مشتریان و ایجاد تصویر ذهنی مناسب و دقیق از بانک نزد آنان شد.

مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه با تأکید بر نقش روابط عمومی‌ها در بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و آگاهی بخشی به آحاد مردم، گفت: با توجه به شرایط فعلی و لزوم پاسخگویی سریع به رسانه ها و آگاهی بخشی به مردم ،نقش روابط عمومی ها در این میان دوچندان است.

وی افزود: ضروری است تلاش های مجموعه های اقتصادی کشور با تمرکز بر امید آفرینی و ایجاد ثبات، به دقت و با سرعت اطلاع رسانی شود.

محمدی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید با دقت و حساسیت ضمن رصد اخبار و فضای مجازی آمادگی پیش بینی هر رخداد و پاسخگویی سریع به مخاطبان را داشته باشند و با اطلاع رسانی و انعکاس به موقع و فراگیر برنامه ها و عملکرد دستگاه ها، نقش امیدآفرینی در جامعه را ایفا کنند.

منبع بانک سپه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.