سرویس پرداخت اعتباری تپسی چیست؟

سرویس پرداخت اعتباری تپسی (تپسی‌پی) سرویسی است که به شما امکان می‌دهد هزینه سفرهایتان با تپسی را در پایان هر ماه پرداخت کنید.

پرداخت اعتباری یکی از کاربردی‌ترین سرویس‌ها یا خدماتی است که در سال‌های اخیر در دسترس کاربران اپلیکشین‌های گوناگون در ایران و جهان قرار گرفته است.

این سرویس به شما امکان می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه، محصولات و خدمات را دریافت کنید و پس از گذشتن بازه زمانی مشخص، هزینه آن را بپردازید. در اپلیکیشن تپسی سرویس پرداخت اعتباری با نام تپسی‌پی در دسترس شما قرار گرفته تا پرداخت هزینه سفرها برای شما آسان شود و تجربه بهتر و راحت‌تری از سفر با تپسی داشته باشید.

سرویس پرداخت اعتباری تپسی چیست؟

سرویس پرداخت اعتباری تپسی (تپسی‌پی) سرویسی است که به شما امکان می‌دهد هزینه سفرهایتان با تپسی را در پایان هر ماه پرداخت کنید.

پس از فعال‌سازی این سرویس، به صورت پیش‌فرض، ۴۰۰,۰۰۰ تومان اعتبار برای شما در نظر گرفته می‌شود و می‌توانید با آن هزینه سفرهایتان را بپردازید. با پرداخت هزینه‌ها در پایان هر ماه، سرویس اعتباری مجددا شارژ می‌شود و برای ماه بعدی می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر اعتبار شما پیش از رسیدن به پایان ماه تمام شد، می‌توانید بدهی‌تان را در همان لحظه تسویه کنید تا سرویس اعتباری برای شما مجددا فعال شود.

چگونه سرویس پرداخت اعتباری تپسی را فعال کنیم؟

  • ابتدا در قسمت منوی اپلیکیشن، بر روی گزینه پرداخت اعتباری بزنید.
  • سپس گزینه پرداخت اعتباری را لمس کنید.
  • در قسمت فعال‌سازی اعتبار کد ملی را وارد کنید. کد ملی وارد شده باید با کد ملی صاحب خطی که با آن در تپسی ثبت نام کرده‌اید مطابقت داشته باشد.
  • پس از آن سرویس اعتباری تپسی برا شما فعال شده و اعتبارتان ۴۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود.
  • حالا شما می‌تونید هزینه‌های سفرهای خود را از این مبلغ پرداخت کرده و مبلغ آن را آخر ماه بپردازید.

برای استفاده از این سرویس باید ورژن اپلیکیشن تپسی شما ۴.۱۵.۱۱ (یا بالاتر) باشد. برای دریافت آخرین نسخه روی لینک زیر کلیک کنید:

پرداخت اعتباری یکی از کاربردی‌ترین سرویس‌ها یا خدماتی است که در سال‌های اخیر در دسترس کاربران اپلیکشین‌های گوناگون در ایران و جهان قرار گرفته است. این سرویس به شما امکان می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه، محصولات و خدمات را دریافت کنید و پس از گذشتن بازه زمانی مشخص، هزینه آن را بپردازید. در اپلیکیشن تپسی سرویس پرداخت اعتباری با نام تپسی‌پی در دسترس شما قرار گرفته تا پرداخت هزینه سفرها برای شما آسان شود و تجربه بهتر و راحت‌تری از سفر با تپسی داشته باشید. سرویس پرداخت اعتباری تپسی چیست؟ سرویس پرداخت اعتباری تپسی (تپسی‌پی) سرویسی است که به شما امکان می‌دهد هزینه سفرهایتان با تپسی را در پایان هر ماه پرداخت کنید. پس از فعال‌سازی این سرویس، به صورت پیش‌فرض، ۴۰۰,۰۰۰ تومان اعتبار برای شما در نظر گرفته می‌شود و می‌توانید با آن هزینه سفرهایتان را بپردازید. با پرداخت هزینه‌ها در پایان هر ماه، سرویس اعتباری مجددا شارژ می‌شود و برای ماه بعدی می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر اعتبار شما پیش از رسیدن به پایان ماه تمام شد، می‌توانید بدهی‌تان را در همان لحظه تسویه کنید تا سرویس اعتباری برای شما مجددا فعال شود. چگونه سرویس پرداخت اعتباری تپسی را فعال کنیم؟ ابتدا در قسمت منوی اپلیکیشن، بر روی گزینه پرداخت اعتباری بزنید. سپس گزینه پرداخت اعتباری را لمس کنید. در قسمت فعال‌سازی اعتبار کد ملی را وارد کنید. کد ملی وارد شده باید با کد ملی صاحب خطی که با آن در تپسی ثبت نام کرده‌اید مطابقت داشته باشد. پس از آن سرویس اعتباری تپسی برا شما فعال شده و اعتبارتان ۴۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود. حالا شما می‌تونید هزینه‌های سفرهای خود را از این مبلغ پرداخت کرده و مبلغ آن را آخر ماه بپردازید. برای استفاده از این سرویس باید ورژن اپلیکیشن تپسی شما ۴.۱۵.۱۱ (یا بالاتر) باشد. برای دریافت آخرین نسخه روی لینک زیر کلیک کنید: دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن تپسی سرویس پرداخت اعتباری تپسی چه مزایایی دارد؟ با استفاده از سرویس پرداخت اعتباری تپسی (تپسی‌پی): هزینه سفرهایتان را به صورت یک‌جا و در پایان‌ ماه پرداخت می‌کنید. دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی برای پرداخت هزینه هر سفر ندارید. سفر بهتر و راحت‌تری را تجربه می‌کنید. بدون ارائه وثیقه، معرفی ضامن و پرداخت کارمزد می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. میزان اعتبار در تپسی‌پی چگونه مشخص می‌شود؟ با فعال‌سازی سرویس پرداخت اعتباری تپسی (تپسی‌پی) اعتبار شما به صورت پیش‌فرض، ۴۰۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود. در آینده در صورت خوش‌حسابی در بازپرداخت و تسویه بدهی، این میزان به مرور افزایش می‌یابد. در صورت تاخیر در پرداخت صورت‌حساب، چه اتفاقی می‌افتد؟ در صورتی که صورت‌حساب پرداخت اعتباری تپسی را در موعد مقرر پرداخت نکنید: دیگر امکان استفاده از سرویس پرداخت اعتباری را ندارید. باید به ازای هر ماه تاخیر، ۵% جریمه دیرکرد پرداخت کنید. با توجه به یکپارچگی سیستم اعتباری و بانکی، عدم باز پرداخت و تسویه اعتبار، در آینده موجب بروز مشکلات در اعتبار بانکی و دریافت تسهیلات و خدمات اعتباری خواهد شد.

سرویس پرداخت اعتباری تپسی چه مزایایی دارد؟

با استفاده از سرویس پرداخت اعتباری تپسی (تپسی‌پی):

  • هزینه سفرهایتان را به صورت یک‌جا و در پایان‌ ماه پرداخت می‌کنید.
  • دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی برای پرداخت هزینه هر سفر ندارید.
  • سفر بهتر و راحت‌تری را تجربه می‌کنید.
  • بدون ارائه وثیقه، معرفی ضامن و پرداخت کارمزد می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.

میزان اعتبار در تپسی‌پی چگونه مشخص می‌شود؟

با فعال‌سازی سرویس پرداخت اعتباری تپسی (تپسی‌پی) اعتبار شما به صورت پیش‌فرض، ۴۰۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود. در آینده در صورت خوش‌حسابی در بازپرداخت و تسویه بدهی، این میزان به مرور افزایش می‌یابد.

در صورت تاخیر در پرداخت صورت‌حساب، چه اتفاقی می‌افتد؟

در صورتی که صورت‌حساب پرداخت اعتباری تپسی را در موعد مقرر پرداخت نکنید:

  • دیگر امکان استفاده از سرویس پرداخت اعتباری را ندارید.
  • باید به ازای هر ماه تاخیر، ۵% جریمه دیرکرد پرداخت کنید.
  • با توجه به یکپارچگی سیستم اعتباری و بانکی، عدم باز پرداخت و تسویه اعتبار، در آینده موجب بروز مشکلات در اعتبار بانکی و دریافت تسهیلات و خدمات اعتباری خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.