انتشار کتاب داده های مخرب با حمایت ایران کیش

کتاب «داده های مخرب» با حمایت شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش منتشر شد.

این کتاب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان درباره کلان‌داده‌ها به نویسندگی کتی انیل و ترجمه رضا امیدوار تجریشی و نازنین رجب، توسط انتشارات تاچارا به بازار آمد.

کتاب «داده‌های مخرب» نگاهی انتقادی به کاربرد کلان‌داده‌ها در بخش‌های مختلف جامعه دارد. نویسنده کتاب، در هر فصل نشان می‌دهد که استفادۀ ناشیانه و غیرمسئولانه از کلان‌داده‌ها چگونه می‌تواند بر حساس‌ترین مراحل زندگی مردم، به خصوص فرودستان، تاثیر مخربی داشته باشد.

این کتاب نه‌تنها برای علاقمندان به علومِ داده بلکه برای افرادی در حوزه‌های سیاستگذاری، علوم سیاسی، اقتصاد و جامعه‌شناسی فعالیت می‌کنند نیز سرشار از تلنگر است. تلاش نویسنده برای ارائه روایت‌های مستند و نگاه چندبعدی او حساسیت بسیار زیاد استفاده از کلان‌داده‌ها را به خوبی به مخاطب منتقل می‌کند.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش در کنار حوزه فعالیت پرداخت الکترونیکی و فناوری، در راستای اشاعه و فرهنگسازی آن نیز گام بر می دارد. از سویی این شرکت، همواره بر دوش خود مسئولیت های اجتماعی را به اشکال مختلف احساس می کند. حمایت از نویسندگان و مترجمان کشور نیز یکی از همین راه های عمل به مسئولیت های اجتماعی و امور فرهنگی است.

داده های مخرب نیز در چارچوب همین سیاست ترجمه و منتشر شده است .

منبع شرکت کارت اعتباری ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.