سپ رهبر پرداخت الکترونیک ایران در آبان ماه

همانند ماه‌های گذشته، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در آبان ماه در بسیاری از شاخص‌های گزارش شاپرک رتبه برتر را کسب کرده است.

گزارش اقتصادی شاپرک بصورت مرتب در هر ماه منتشر می‌شود. در گزارش آبان ماه شاپرک، مانند ماه‌های اخیر، سپ در بسیاری از مولفه‌ها رتبه برتر را در بین شرکت‌های پرداخت کسب کرده است که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

سپ رهبر پرداخت الکترونیک ایران در آبان ماه

در شاخص سهم تعدادی تراکنش ها، شرکت “پرداخت الکترونیک سامان ” با سهم 19.43 درصدی همچنان جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

در مولفه سهم مبلغی نیز شرکت “پرداخت الکترونیک سامان ” با 3 درصد اختلاف رتبه دوم را کسب کرده است.

همچنین شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” در آبان ماه با پوشش 19.73 درصد از بازار تراکنش های کارتخوان فروشگاهی، همانند ماه گذشته بالاترین سهم را در اختیار خود دارد.

این شرکت  با پوشش 19.65 درصد از بازار تراکنش‌های خرید، در این ماه نیز بالاترین سهم را به خود اختصاص داده است. این شرکت همچنین در حوزه تراکنش های مانده گیری با در اختیار داشتن 16.8  درصد از بازار تراکنش های فوق، بیشترین سهم را دارد.

در این ماه شرکت “پرداخت الکترونیک سامان ” با کسب سهم18.04 درصدی بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش دار اینترنتی را به خود اختصاص داده است.

در مجموع شرکت های “پرداخت الکترونیک سامان” بیشترین سهم از تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی را در اکثر استان‌های کشور داشته است. شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” تقریبا در اکثر استان‌ها، با اختلاف نسبت به سایر شرکت‌ها از تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی پشتیبانی می‌نمایند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.