مشارکت بانک رفاه کارگران در طرح احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرستان مشهد

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان مشهد که با مشارکت این بانک در حال احداث است، بازدید و میزان پیشرفت و فرایند اجرایی این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

 اسماعیل للـه‌گانی در حاشیه این بازدید در نشست مشترک با حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان مشهد، مشارکت این بانک در طرح احداث این تصفیه‌خانه را در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف رفاه حال شهروندان مشهد و زائران امام رضا(ع) عنوان کرد.

للـه‌گانی گفت: به منظور تأمین آب شرب و حل مشکلات فاضلاب مشهد مقدس که هر ساله پذیرای چند میلیون زائر و دوستدار علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است، بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی در طرح احداث این تصفیه‌خانه مشارکت کرده است که در سال آینده با بهره‌برداری از فاز نخست آن، قدم مثبتی در حوزه آب و فاضلاب مشهد مقدس برداشته می‌شود.

وی افزود: اخیرا تفاهم‌نامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب کشور منعقد کردیم که از این پس در طرح‌ها و پروژه‌های این شرکت که آثار مثبتی در اشتغال‌زایی و رفاه حال هم‌وطنان دارد، مشارکت خواهیم کرد.

در این بازدید مهندس اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز با قدردانی از مشارکت بانک رفاه کارگران در طرح احداث تصفیه‌خانه این شهرستان، گفت: این پروژه بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه شرق کشور است که پس از افتتاح در هر شبانه‌روز 200 هزار مترمربع آب تصفیه و در اختیار حوزه صنعت و کشاورزی مشهد مقدس قرار می‌دهد.

وی افزود: فاضلاب مشهد و سرریز شدن آن به رودخانه ها مشکلات زیادی برای شهروندان و حوزه تولید محصولات کشاورزی به وجود آورده است که با مشارکت بانک رفاه کارگان، این طرح تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و مشکلات را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

منبع بانک رفاه کارگران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.