گزارش هشت ماهه بانک تجارت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

بانک تجارت با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال 1401 از طریق اعطای تسهیلات در قالب‌هایی همچون وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، اشتغال خانگی معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور فراتر از سال‌های گذشته در این عرصه حاضر شده است.

این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در مقطع هشت ماهه سال جاری 99 هزار و 435 فقره وام ازدواج جمعا به مبلغ نزدیک به 140 هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود50 درصد در تعداد و 145 درصد در مبلغ رشد نشان می‌دهد.

گزارش هشت ماهه بانک تجارت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

بانک تجارت همچنین در راستای کمک به رشد جمعیت و فرزندآوری زوج‌های جوان با پرداخت «تسهیلات فرزندآوری» به تعداد 68 هزار و 737 فقره جمعا بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال در این راستا نقش‌آفرینی کرده است.

حمایت از اقشار کم‌توان، همواره جزو برنامه‌های بانک تجارت به شمار می‌رود. این بانک در همین راستا تا پایان آبان ماه سال 1401 تعداد 13 هزار و 254 فقره تسهیلات جمعا به مبلغ بیش از 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است. عملکرد بانک تجارت در این شاخص در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 97 درصد در تعداد و 262 درصد در مبلغ رشد داشته است.

پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات جمعا با مبلغ 4367 میلیارد ریال به معرفی شدگان سازمان بهزیستی کشور نیز توسط بانک تجارت در همین راستا صورت گرفته است. عملکرد بانک تجارت در این شاخص در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 200 درصد در تعداد 456 درصد در مبلغ رشد را به ثبت رسانده است.

بانک تجارت با هدف کمک به معیشت جوانان و بنیان خانواده تا پایان آبان ماه 1401 تعداد 30 هزار و 830 فقره تسهیلات «ودیعه مسکن مستاجران» جمعا به مبلغ 17 هزار و 716 میلیارد ریال و 401 فقره تسهیلات «ودیعه مسکن فرزندآوری» جمعا به مبلغ بیش از 800 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

این بانک همچون سال‌های گذشته همچنین با اعطای 160 فقره تسهیلات به زندانیان معسر جرایم غیرعمد جمعا به مبلغ بیش از 187 میلیارد ریال از طریق ستاد مردمی دیه پرداخت کرده است.

بانک تجارت به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و متعهد به حمایت از اقشار مختلف کشور در 43 سال فعالیت خود با احداث ده‌ها مدرسه و خانه بهداشت در نقاط مختلف کشور همواره سعی داشته نقشی بنیادین در توسعه متوازن و پایدار کشور ایفا کرده و همچون گذشته با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، متناسب با نیاز روز جامعه اقدام و عمل نماید.

منبع بانک تجارت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.