همه چیز درباره باشگاه مشتریان بیمه پارسیان

در باشگاه مشتریان بیمه پارسیان، علاوه‌بر تخفیفات ویژه، اعضای باشگاه امکان مشاهده‌ی بیمه‌نامه، استعلام اصالت بیمه‌نامه و بهره‌مندی از جوایز متنوع را هم خواهد داشت.

بیمه پارسیان بر اساس اصل مشتری مداری و احترام به حقوق بیمه گزاران خود اقدام به طراحی و راه‌اندازی باشگاه مشتریان کرده است.

در باشگاه مشتریان، بیمه گذاران بر حسب امتیازهای کسب شده رتبه بندی و براساس رتبه خود از مزایا و تخفیفات ویژه و جوایز ارزنده بیمه پارسیان در سایر رشته های بیمه ای برخوردار خواهند شد.

اهداف باشگاه مشتریان

از جمله اهداف باشگاه مشتریان می‌توان به جمع آوری اطلاعات مربوط به مشتریان و کشف عادات و سلایق مشتری و ایجاد حس وفاداری و تضمین بازگشت مجدد مشتری، اشاره کرد.

بر این اساس حفظ و نگهداری مشتریان موجود، جذب مشتریان جدید و بالقوه بیمه‌ای، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضای تعاملی برای کسب آگاهی از نیازها و خواسته‌های مشتریان، توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتریان، ارایه پاداش‌های متنوع از طریق ایجاد زنجیره تأمین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکای تجاری معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب برای اعضای باشگاه در ازای گسترش فعالیت‌ها در باشگاه و افزایش رضایت و وفاداری مشتریان از اهداف ویژه باشگاه مشتریان بیمه پارسیان است.

براين اساس دارندگان بيمه عمر و سرمايه گذاري بيمه پارسيان پس از رتبه بندي برحسب امتيازات كسب شده از مزاياي ويژه‌اي در ساير رشته ها از جمله آتش سوزي، اتومبيل، حوادث و درمان و حتي درمان تكميلي انفرادي نيز بهره مند خواهند شد.

اگر مشتری بیمه پارسیان هستید می‌توانید با عضویت در باشگاه مشتریان بیمه پارسیان از تخفیفات و خدمات ویژه این باشگاه استفاده کنید.
علاوه‌بر تخفیفات ویژه، اعضای باشگاه مشتریان امکان مشاهده‌ی بیمه‌نامه، استعلام اصالت بیمه‌نامه و بهره‌مندی از جوایز متنوع را هم خواهد داشت.
برای عضویت در باشگاه مشتریان بیمه پارسیان  به آدرس اینترنتی club.parsianinsurance.com رفته و ثبت‌نام خود را کامل کنید.
از امکانات دیگر این باشگاه میتوان به مشاهده خسارت‌های بیمه‌گذار، رسیدگی سریع به درخواست ها و دریافت امتیاز وفاداری اشاره کرد که بسیار کاربردی و جذاب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.