تخفیف ویژه داناپلاس برای مشترکان جدید

پلتفرم آموزش آنلاین «داناپلاس» ایرانسل، طرح‌های تخفیفی برای مشترکان جدید خود در نظر گرفته است.

متقاضیان جدید استفاده از خدمات آموزش آنلاین داناپلاس، می‌توانند با مراجعه به صفحه طرح‌های فروش، در وب‌سایت داناپلاس به نشانی danaplus.net/plans، طرح‌های متنوع این پلتفرم را مشاهده و طرح متناسب با نیاز خود را که تا پایان دی ماه ۱۴۰۱، شامل ۳۰ درصد تخفیف است خریداری کنند. از جمله طرح‌های پرفروش ماهانه، می‌توان به طرح «۱۰ نفره ++B»، طرح «۱۵۰ نفره  C» و طرح «۳۰۰ نفره F» اشاره کرد.

در تمامی طرح‌ها، امکان استفاده از  API و اضافه کردن لوگو موردنظر در محیط آنلاین وجود دارد. از دیگر امکانات این طرح‌ها، امکان برگزاری تعداد نامحدود وبینار، کلاس، رویداد و جلسه و امکان استفاده از ۵ وبکم به صورت همزمان است. این ‌ تخفیف تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ بر روی سرویس‌های پرطرفدار داناپلاس و استفاده مشترکان جدید اعمال می‌شود.

«دانا پلاس» ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکه دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است. دانا پلاس، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹، در قالب آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی کشور، با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر ارتباطات وقت، افتتاح شد.

منبع ایرانسل
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.