آغاز طرح تحول بانک دی در کسب و کار کارتخوان‌های فروشگاهی

در جلسه‌ای با حضور رئیس و نایب رئیس هیئت‌مدیره، معاون شعب، معاون فناوری اطلاعات و جمعی از روسای شعب بانک دی، از طرح تحول بانک در کسب و کار کارتخوان‌های فروشگاهی رونمایی شد.

سید محمود احمدی رئیس هیئت‌مدیره بانک در این جلسه که به صورت وبینار برگزار شد با بیان این که بانکداری روز دنیا، بانکداری خارج از شعبه است، گفت: سامانه‌های متعدد و متنوع بانک دی این توانایی را دارند که در عین جذب منابع ارزان قیمت، خدمات مطلوبی را به مشتریان ارائه کنند.

وی با بیان این که بانک دی با توسعه خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک، به سمت کاهش قیمت تمام شده پول حرکت می‌کند، اظهار کرد: سیاست کنونی بانک، ایجاد زنجیره از خدمات بانکی در داخل و خارج شعب است، به گونه‌ای که با پرستاری مداوم و ارائه خدمات فنی بهینه به مشتریان، سرعت ورود منابع ارزان قیمت به بانک افزایش یابد.

امیر عباس هاشمی نژاد نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک دی نیز در این جلسه با بیان این که تلاش بی‌وقفه‌ای به منظور ارائه طرح‌های نوین حوزه بانکداری در این بانک آغاز شده است، گفت: توسعه ابزار بانکداری الکترونیک، ساده ترین،کم‌هزینه‌ترین و در عین حال پربازده‌ترین امکان برای جذب منابع ارزان قیمت است.

وی همچنین با تاکید بر این که هیئت‌مدیره بانک، پشتیبان اقدامات تحول‌آفرین در حوزه بانکداری الکترونیک است، خاطرنشان کرد: طرح تحول بانک در کسب و کار کارتخوان‌های فروشگاهی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه خدمات بانکداری خارج از شعبه بانک دی باشد.
نوش‌آفرین مومن واقفی، معاون فناوری اطلاعات بانک دی نیز در این جلسه با اعلام جزییات طرح تحول بانک در کسب‌وکار کارتخوان‌های فروشگاهی گفت: پیش از این پنج شرکت PSP خدمات دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی را به بانک دی ارائه می‌کردند، اما اکنون همه این خدمات در شرکت به پرداخت ملت متمرکز شده است.

وی با اشاره به این که همه مشتریان حقیقی و حقوقی بانک دی می‌توانند درخواست دریافت دستگاه کارتخوان  یا درگاه پرداخت اینترنتی از بانک دی را ثبت کرده و در حداقل زمان ممکن این خدمات را دریافت کنند، اظهار کرد: در دوره جدید، ضمن ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات به مشتریان، کارتخوان‌های کم کار، پالایش خواهند شد تا حداکثر بهره‌وری از این دستگاه‌ها دریافت شود.

امجد خضری، معاون شعب بانک دی نیز در این ویبنار با تاکید بر این که عملیاتی شدن این طرح، به اقدام فعال و فوری شعب نیازمند است، اظهار کرد: در دوره‌های کوتاه مدت، عملکرد شعب در تخصیص دستگاه‌های کارتخوان به مشتریان رصد شده و ارزیابی عملکرد کارکنان از این پس بر همین مبنا خواهد بود.

در این جلسه، شهره آقابابایی مشاور معاونت فناوری اطلاعات بانک دی نیز با اعلام جزییاتی بیشتر از چگونگی اجرای طرح تحول بانک در کسب و کار کارتخوان های فروشگاهی، به سوالات حاضران در این باره پاسخ گفت.

منبع بانک دی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.