حضور توسن‌تکنو در نمایشگاه کار

پنجمین نمایشگاه کار ایران از۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری با حضور توسن‌تکنو در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود.

بسیاری از دانشجویان و کسانی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند در نمایشگاه کار آنلاین توانستند فرصت‌های شغلی بسیار خوبی برای خود پیدا کنند. حال با توجه به حضوری بودن این نمایشگاه، مزایای بیشتری مانند ملاقات حضوری با بسیاری از شرکت‌ها و ساختن راه‌های ارتباطی بسیار خوب، شامل حال کارجویان شده است.

در نمایشگاه کار امسال شرکت توسن‌تکنو از ساعت ۹.۳۰ الی ۱۷ درغرفه شماره ۳۴ و ۳۵ مجتمع نمایشگاهی برج میلاد حضور دارد.

هر سال کارجویان و کارآموزان بسیاری در این نمایشگاه جذب شرکت‌های معتبر و بزرگ مثل توسن‌تکنو می‌شوند. امسال نیز جاب ویژن همراه با نمایشگاه کار ایران برگزار کننده این رویداد است و در برج میلاد از 5‌ام تا 7‌ام بهمن ماه به صورت حضوری میزبان کارجویان خواهد بود. اگر شما هم تا به حال شغل مناسبی برای خود پیدا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که حضور در این نمایشگاه را از دست ندهید.

مراحل ثبت نام در نمایشگاه کار 1401

برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه کار ایران ابتدا باید یک رزومه در سایت جاب ویژن برای خودتان داشته باشید. مراحل ساخت رزومه نیز بسیار آسان است و قالبی استاندارد را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید به صورت رایگان رزومه‌ای حرفه‌ای برای خود بسازید. سپس می‌توانید در سایت جاب ویژن با شرکت‌های حاضر از جمله توسن‌تکنو در نمایشگاه کار آشنا شده و فرصت‌های شغلی مناسب خود را انتخاب کنید. در آخر فقط کافیست که به صورت حضوری به نمایشگاه کار ایران در برج میلاد سری بزنید و با سازمان‌های مختلف به صورت رو در رو ملاقات کنید. توجه داشته باشید که تمامی این مراحل برای شما کارجویان گرامی رایگان است.

حضور توسن‌تکنو در نمایشگاه کار

گفتنی است توسن‌تکنو در 41 عنوان شغلی از جمله تحلیلگر کسب‌وکار، کارشناس توسعه محصول و بازار، طراح گرافیک، کارشناس حسابداری، کارشناس توسعه سازمان و… دعوت به همکاری می‌نماید. علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر به غرفه توسن‌تکنو در نمایشگاه کار مراجعه کنند و یا با ارسال رزومه در موقعیت شغلی موردنظرشان در سایت توسن‌تکنو به نشانی https://jobs.tosantechno.com/  مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.