معامله خودکار با API آبان‌تتر / مستندات API آبان‌تتر منتشر شد

امکان استفاده از مستندات API در حساب کاربری کاربران آبان‌تتر فعال شده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند رباتی طراحی کنند که معاملاتشان را به صورت خودکار در سایت آبان‌تتر انجام دهد.

در واقع با استفاده از مستندات API، کاربران قادر خواهند بود بدون مراجعه به سایت و به صورت غیرمستقیم معاملات خود را به انجام رسانند.

روش استفاده از مستندات API آبان‌تتر

برای شروع، لازم است فرد مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را در سایت صرافی آبان‌تتر کامل کند.

پس از ورود به پنل کاربری، کاربر می‌تواند Api-Key خود را دریافت کرده و در Header ریکوئست‌های خود قرار دهد. این Api-Keyها خود به خود منقضی نمی‌شوند اما کاربر می‌تواند با مراجعه به پنل کاربری خود آن را غیرفعال کند.

غیرفعال کردن Api-Key در زمانی که فرد دیگری غیر از کاربر به آن دسترسی پیدا کرده باشد، لازم است؛ زیرا Api-Key می‌تواند مانند نام کاربری و رمزعبور برای ورود به حساب کاربری مورد استفاده واقع شود. با استفاده از Api-Key، کاربران می‌توانند لیست موجودی‌های خود را دریافت کنند و سفارشات خود را در بخش مربوطه ثبت کنند.

علاوه بر اين، تمام ديگر پارامترهای موردنیاز برای انجام معاملات و مدیریت حساب کاربری در مستندات API آبان‌تتر ثبت شده‌اند و هم‌اکنون، از طریق پنل کاربری در آبان‎‌تتر، در دسترس قرار گرفته‌اند.

برای مشاهده مستندات API آبان‌تتر، می‌توانید پس از تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت خود که به مدد تیم پشتیبانی این صرافی، در کمتر از 30 دقیقه قابل انجام است، به پنل کاربری خود مراجعه کرده و این مستندات را در قسمت “API” مشاهده کنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این قابلیت جدید، لازم است گوگل اتنتیکیتور خود را از پیش فعال کرده باشید.

مشاهده سریع مستندات API آبان‌تتر نیز از طریق لینک https://docs.abantether.com/#api امکان‌پذیر است.

منبع آبان تتر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.