وام خرید B2B2C بلوبانک تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان

بلوبانک در جدیدترین خدمات خود به منظور تسهیل خریدهای اقساطی، به مصرف‌کنندگان نهایی وام‌های B2B2C ارائه می‌دهد.             

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، این نئوبانک در همکاری خود با تمامی کسب‌وکارهایی که طرح‌ فروش اقساطی دارند، تامین مالی وام‌های خرید کالا را انجام می‌دهد. کاربران مشترک این دسته از کسب‌وکارها و بلوبانک، از این پس می‌توانند برای خریدهای خود، ارزان‌ترین وام B2B2C بازار را از بلوبانک دریافت کنند.

خرید اقساطی به دلیل مزیت‌های متعدد آن همواره مورد توجه ویژه مصرف‌کنندگان بوده و براین اساس مشتریان معمولا برای خرید کالاهای پرهزینه خود به دنبال وام‌های آسان، ارزان و مقرو‌ن‌به‌صرفه با کمترین شرایط و تضمین‌ها هستند. به همین دلیل بلوبانک پس از راه‌اندازی سرویس وام فوری و وام سازمانی، خدمات جدید وام ارزان B2B2C را ارائه می‌دهد.

برای دریافت این وام، ابتدا شرکت یا پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات فروش اقساطی (به عنوان شریک یا پارتنر بلوبانک)، قراردادی را با این نئوبانک به امضا می‌رساند و برای تضمین و تسویه حساب‌ها یک حساب حقوقی ایجاد می‌کند. پس از آن درخواست‌های کاربران پلتفرم‌ شریک، برای دریافت وام به بلوبانک انتقال داده می‌شود. در این مرحله چنانچه کاربران، حسابی در بلوبانک نداشته باشند، نیاز به باز کردن حساب دارند.

در بخش بعدی مراحل تایید قرارداد و اعتبارسنجی کاربران انجام شده و در آخر مبلغ وام برای کاربران واریز می‌شود. این مبلغ به دو شکل، شارژ حساب‌های کاربری افراد در پلتفرم‌های شریک و یا با واریز به حساب‌های بلوبانک اشخاص پرداخته می‌شود.

مبلغ و شرایط بازپرداخت وام توسط شرکت همکار تعیین شده و به بلوبانک اعلام می‌شود. حداقل و حداکثر مبلغ وام یک تا ۱۰۰ میلیون تومان است و زمان بازپرداخت آن نیز ۶، ۱۲ یا ۱۸ ماهه خواهد بود.

امضای قرارداد و اعتبارسنجی

وام B2B2C بلوبانک به شکل کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری کاربران پرداخت می‌شود. پس از ارسال درخواست شرکت همکار به بلوبانک، کاربران در صورت داشتن حساب بلو، کافیست به اپلیکیشن بلوبانک خود مراجعه کرده و در منوی «فروشگاه» گزینه «وام» را انتخاب کنند. در این قسمت جزئیات وام ارائه شده به کاربران شامل مبلغ و مدت بازپرداخت قابل مشاهده است. پس از تایید قرارداد توسط کاربر و ثبت امضای دیجیتالی، درخواست وام برای اعتبارسنجی به به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال می‌شود. در نهایت و با تایید این سامانه، وام پرداختی پس از گذشت چند دقیقه به حساب کاربر واریز می‌شود. این فرآیند در صورتی که سامانه سمات اختلال و مشکلی نداشته باشد و درخواست بلوبانک را به لحظه پاسخ دهد، در کمتر از پنج دقیقه به پایان می‌رسد.

شرایط بازپرداخت

شرایط بازپرداخت وام B2B2C بلوبانک، با توجه به نوع کسب‌وکار یا پلتفرم طرف قرارداد متفاوت خواهد بود. ممکن است کاربران اقساط خود را به شکل مستقیم به بلوبانک پرداخت کنند و یا آن را به پلتفرم همکار بپردازند و این شرکت به عنوان شریک تجاری، مجموع این اقساط را به بلوبانک منتقل کند.

اگر قرارداد وام از نوع پرداخت مستقیم به بلوبانک باشد، مبلغ اقساط در موعد مقرر خود به طور خودکار از حساب کاربران برداشته می‌شود. هر چند که کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن گزینه برداشت خودکار، هر ماه و به صورت دستی اقساط خود را پرداخت کند. کسب‌وکارها و پلتفرم‌ها به عنوان شریک و پارتنر، ضامن پرداخت اقساط به بلوبانک هستند و به همین دلیل در صورت عدم پرداخت اقساط، مبلغ آن از حساب تضمین شده برداشته می‌شود.

وام B2B2C بلوبانک با سود ثابت ۱۸ درصد و نرخ کارمزد متغیر پرداخت می‌شود. درصد کارمزد براساس مدل همکاری و نوع قرارداد با هر پلتفرم تعیین می‌شود.

بلوبانک ارائه تجربه‌ای جذاب، سریع و راحت از خدمات مالی و بانکی را به عنوان یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی خود در نظر دارد و در این راه تاکنون قابلیت‌های نوآورانه‌ای همچون بلوچارت، بلوباکس، بلوجونیور، انتقال به دوستان، انتقال خودکار و… را به کاربران خود ارائه داده است.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ایمیل partnerships@blubank.com در ارتباط باشید یا با شماره تلفن 021-79158000 (داخلی 524) تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.