تجارت الکترونیک پارسیان، پایدارترین بستر پرداخت الکترونیک کشور

بر اساس آخرین گزارش اقتصادی منتشر شده توسط شرکت شاپرک در دی ماه 1401، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، بهترین عملکرد را در نسبت تعداد خطای پذیرندگی به مجموع تعداد تراکنش‌ها، طی چند ماه گذشته در میان سایر شرکت‌ها داشته و توانسته پایدارترین بستر پرداخت را در میان سایر PSPهای کشور برای پذیرندگان خود فراهم سازد.
در گزارش اقتصادی شماره 91 شاپرک که در بهمن ماه 1401 منتشر شده است، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با رقمی برابر با 0/012 درصد در دی ماه، کمترین تعداد خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش‌ها را در میان PSPهای کشور به خود اختصاص داده است.
مقایسه نسبت شاخص خطای پذیرندگی به کل تراکنش‌ها، میزان امنیت ایجاد شده توسط آن شرکت را تبیین می‌کند و هر چه این شاخص کمتر باشد، نشان‌دهنده آن است که شرکت عملکرد بهتری نسبت به سایر شرکت‌ها داشته است.
لازم به ذکر است شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که در کاهش خطای تراکنش‌ها همواره پیشتاز بوده و به بستری پایدار و امن برای پرداخت شناخته شده است، طی چند سال گذشته با بهبود عملکرد و توسعه فنی توانسته میزان خطا را بیش از پیش کاهش دهد که این موضوع منجر به کسب جایگاه برتر طی دو ماه گذشته شده است.

تجارت الکترونیک پارسیان، پایدارترین بستر پرداخت الکترونیک کشور

منبع تجارت الکترونیک پارسیان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.