تامین مالی بیش از 170 میلیون دلاری پروژه ملی تولید ورق توسط بانک توسعه صادارت ایران

رئیس شعبه میدان آرژانتین بانک توسعه صادرات ایران از تکمیل و بهره برداری قریب الوقوع از پروژه ملی تولید ورق اسلب عریض در خرمشهر خبر داد و گفت: تامین مالی 170 میلیون و 400 هزار دلاری پروژه توسط این شعبه و از محل منابع صندوق توسعه ملی انجام شده است.

“حسین آقانبی” ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: این شعبه طی ده ماهه اول سال جاری، بیش از 816 میلیارد ریال تسهیلات مختص به شرکت های دانش بنیان مصوب کرده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 258 درصدی را تجربه کرده است.

وی ادامه داد:در راستای تحقق سیاست بانک توسعه صادارت ایران و در جهت ارائه خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان، طی مدت یاد شده پنج شرکت دانش بنیان فعال در حوزه دارو و تجهیزات استخراج نفت جذب و تسهیلاتی معادل 750 میلیارد ریال به آنها پرداخت شده است.

آقانبی از رشد 166 درصدی در بخش مانده تسهیلات اعطایی ریالی در شعبه آرژانتین خبر داد و گفت: مانده تسهیلات این شعبه تا پایان دی ماه 1401 بیش از 4 هزار و 300 میلیارد ریال بوده است.

پروژه ساخت نیروگاه شرکت برق و انرژی خورشیدی غدیر به مبلغ چهار میلیون و 500 هزار یورو از محل منابع بانک، در حال طی مراحل اداری پرداخت تسهیلات قرار دارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.