سرویس BNPL بانک تجارت به زودی برای عموم مردم فعال خواهد شد

بانک تجارت قرار است به زودی از طریق شرکت سیمرغ تجارت سرویس BNPL خود را برای عموم مردم فعال کند. پیش‌تر این سرویس به صورت سازمانی ارائه شده است.

به گزارش عصر بانک، خدمت BNPL بانک تجارت که توسط شرکت سیمرغ تجارت توسعه یافته در حال حاضر حدود دو ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت سازمانی ارائه می‌شود. این سرویس در این مدت برای افرادی فعال شده بود که حقوق خود را در بانک تجارت دریافت می‌کردند.

در فرایند اعطای اعتبار برای این سرویس میزان حقوق دریافتی و رتبه اعتباری افراد در نظر گرفته می‌شود و سپس بر اساس این دو مولفه، رقم اعتبار مشخص می‌شود و کاربران قادرند که با اعتبار دریافت شده در فروشگاه‌های طرف قرارداد دو مجموعه ازکی وام و تارا خرید خود را انجام بدهند.

سرویس BNPL بانک تجارت به زودی برای عموم مردم فعال خواهد شد

در فرایند بازگرداندن این اعتبار نیز تنفسی ۵ روزه به کاربر داده می‌شود و در روز چهارم یا پنجم این تنفس در صورتی که مبلغ اعتبار دریافت شده در حساب کاربر موجود باشد به صورت خودکار توسط بانک برداشته می‌شود و در غیر این صورت شرایط اعتبار دریافت شده به تسهیلات بانکی با سود مصوب بانک مرکزی تبدیل می‌شود.

پس از عرضه این اعتبار برای عموم مردم، افراد می‌توانند حتی به صورت غیرحضوری حساب خود را در بانک تجارت افتتاح کرده و برای دریافت این اعتبار اقدام کنند.

گفتنی است شرکت سیمرغ تجارت از شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت با اپلیکیشن باجت امکان وام‌دهی آنلاین ازدواج و BNPL را فراهم کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.