رونمایی از کیوسک پرداخت در غرفه گروه بهسازان فردا

در حاشیه نهمین رویداد بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، مدیران ارشد گروه بهسازان فردا و شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از کیوسک پرداخت جدید رونمایی کردند.

در همین زمینه هادی سپانلو، مدیر طرح و برنامه بانک ملت در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، به عصر بانک گفت: «ما دو پروژه جدید در بانک ملت داریم. یکی از این پروژه‌ها بانک پلاس است که در سال ۱۴۰۲ با اسم جدید و لباس جدید آن را خواهید دید و دیگری فرابانک است که به زودی اضافه می‌شود. فرابانک به نوعی در حوزه تسهیلات غیرقضاوتی به صورت ۲۴ ساعته و هفت روزه هفته در دسترس کاربران است. ما در این سرویس روی افتتاح حساب تمرکز زیادی نکرده‌ایم و بیشتر در سمت تسهیلات وارد شده‌ایم. بانک پلاس نیز یک بانکداری اجتماعی است که امیدواریم تا قبل از سال ویدیوچت و پیام صوتی آن نیز فعال شود.»

کیوسک پرداخت

او با اشاره به کیوسک پرداخت جدید یاس ارغوانی ادامه داد: «مهم‌ترین ویژگی این کیوسک پرداخت، کاهش هزینه‌ها است. همه در ایران به دنبال این هستند که درآمد را افزایش بدهند در صورتی که با کاهش هزینه نیز می‌توان به سود خوب رسید و این سرویس در همین راستا ارائه شده است. یعنی شما در مورادی که به یک یا دو منو بیشتر نیاز ندارید و فضای کمی دارید می‌توانید از  این کیوسک پرداخت استفاده کنید که هم حجم کمتری را اشغال می‌کند و هم هزینه آن یک‌چهارم کیوسک‌های بزرگ ایستاده است.»

 

سپانلو

اپلیکیشن به پرداخت من

سپانلو در رابطه با اپلیکیشن جدید به پرداخت من نیز توضیح داد:‌ «به پرداخت من یک اپلیکیشن نوآورانه است برای اینکه پذیرندگان به پرداخت یعنی کسانی که می‌خواهند به درگاه به پرداخت وصل شوند یا دستگاه پوز بخرند به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.»

او اضافه کرد: «علاوه بر این یک سری از خدمات خود بانک ملت مانند نوبت دهی آنلاین و رتبه سنجی اعتباری در آن موجود است و درواقع این راهکار پکیج کاملی است که افراد می‌توانند به صورت غیرحضوری خدمات مد نظر خود را از به پرداخت دریافت کنند.»

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.