برگزاری کارگاه معرفی محصول “مرکز عملیات امنیت در قالب یک سرویس”

در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی از محصول "مرکز عملیات امنیت در قالب یک سرویس" رونمایی کرد.
در این کارگاه کارشناس سرویس و سامانه در خصوص ویژگی های فنی، مزیت های رقابتی و همچنین ارزش افزوده ای که این محصول برای سازمان ها به ارمغان می آورد توضیحاتی را ارایه کرد.

 

پیاده‌سازی یک مرکز عملیات امنیت، با تمام امکانات و توانمندی های روز دنیا امری پیچیده و پرهزینه می باشد. از این رو راه اندازی یک SOC مدرن و کارآمد برای بسیاری از شرکت‌ها دور از دسترس است و حتی ممکن است در صورت راه اندازی، سالها به طول بیانجامد تا به یک مرکز عملیات امنیت عملیاتی تبدیل شود.با توجه به پیچیدگی های موجود و انحصار دانش در این حوزه، درصد بالایی از پروژه های تعریف شده، یا کاملا شکست خورده و یا قادر به دستیابی به تمامی اهداف تعیین شده نگردیده اند.

“مرکز عملیات امنیت در قالب یک سرویس” یک مدل مبتنی بر اشتراک منابع مختلف انسانی و تکنولوژیکی و فرآیندی برای شناسایی و پاسخ به تهدید می‌باشد. با یک سرویس SOC مدیریت شده، سازمان ها می توانند افراد، فرآیندها و فناوری مورد نیاز برای یک مرکز عملیات امنیت را برون سپاری نمایند که در مکانی دیگر و خارج از محیط کار سازمان باشد.
خدمات 8 گانه مرکز عملیات امنیت عبارتند از : – Log Management– SIEM– Threat Detection Marketplace– Threat Intelligence– CSIRT– Threat hunting– Vulnerability Management– Network Security Monitoring(NDR,UEBA)
ارایه هرکدام از خدمات ذکر شده و یا کل بسته مرکز عملیات عملیات در قالب یک سرویس توسط شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی صورت می پذیرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.