ارز دانشجویی چقدر است؟

مدیر تالار مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در مجموع مقررات دانشجویان برای دریافت شهریه ۱۳ هزار دلار و برای اسکان نیز ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.

آقای توکلی در خصوص شرایط دریافت ارز دانشجویی گفت: طی هماهنگی‌هایی که مرکز مبادله با وزارت علوم و وزارت بهداشت انجام داده، دانشجویان بورسیه و غیربورسیه متقاضی ارز دانشجویی می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت تحت عنوان موحد و سامانه وزارت علوم تحت عنوان سجاد به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

او افزود: سازمان دانشجویی همکاری خوبی با مرکز مبادله داشته مبنی برای این که میز خدمتی هم در طبقه همکف سازمان دانشجویی در این خصوص تهیه دیده است.

توکلی در خصوص سقف ارز دریافتی می گوید: در مجموع مقررات دانشجویان برای دریافت شهریه ۱۳ هزار دلار و برای اسکان نیز ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.

او ادامه داد: دانشجویان بعد از ثبت درخواست ارز دانشجویی در سامانه وازرت علوم و وزارت بهداشت و همچنین پس از اخذ کد رهگیری با مراجعه به بانک می‌توانند ارز خود را در بازده زمانی مشخص دریافت کنند؛ بنابراین استفاده از کد رهگیری زمان مشخصی دارد و امکان اینکه دانشجو در یک بازده زمانی دیگر بخش دیگری از ارز خود را بخواهد دریافت کنند، وجود ندارد.

توکلی گفت: قابل ذکر است که اگر دانشجویان متقاضی طبق آنچه که در سامانه موحد و سجاد ذکر شده مدارک خود را بارگذاری کنند درکوتاهترین زمان ممکن می‌توانند ارز خود را دریافت کنند.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.