مجمع ایران کیش برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارت اعتباری ایران کیش برگزار شد.

استماع گزارش هیات مدیره، تعیین حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1401 ، بررسی و تصویب صورت های مالی برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1401 و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1402از جمله تصمیمات گرفته شده در این مجمع بود.

در مجمع مصوب شد که این شرکت به ازای هر سهم، 14 ریال سود تقسیم کند.

پس از استماع گزارش فعالیت هیات مدیره، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت صورت های مالی عملکرد دوره مالی منتهی به 30 آذر1401 تصویب شد.

همچنین در این مجمع موسسه حسابرسی ارقام نگر آریا به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و موسسه حسابرسی فریوران راهبرد به عنوان حسابرس وبازرس علی البدل انتخاب شدند. روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شد.

گفتنی است در این مجمع به افزایش تعداد ابزارهای پذیرش و در گاه کارتخوان ایران کیش در سال 1401 اشاره شد ، تعداد تراکنش های درگاه اینترنتی ایران کیش نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 1.5درصدی همراه بوده است، همچنین در تعداد تراکنش های درگاه موبایلی یک درصد و در  مبلغ تراکنش ها نیم درصد نسبت به مدت مشابه قبل رشد وجود داشته است. ایران کیش در سال 1401 با افزایش سرمایه یازده درصدی روبه رو بوده است.

افزوده شدن قراردادهای بانک کشاورزی و ایران ونزوئلا ، رونمایی از پرداخت مبتنی بر استاندارد EMV با قابلیت NFC ، کالا برگ و توسعه اپلیکیشن شما، وصول مفاصا حساب های تامین اجتماعی ، صعود دوپله ای در رنکینگ جهانی طبق گزارش نیلسون ریپورت ، کسب پایه یک در 10 حوزه از امور نظام فنی و اجرایی سامان برنامه و بودجه و انتخاب شدن به عنوان واحد نمونه در صنعت نرم افزار کشور به عنوان برخی از دستاوردهای این شرکت معرفی شد.

منبع ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.