تجهیز شرکت پست به دستگاه‌های هوشمند به پرداخت ملت

مدیرعامل شرکت ملی پست از تجهیز موزعین شرکت پست کشور به 6500 دستگاه Pax A920-Pro خبر داد و گفت: در دستو کار است که به مناسبت روز ملی ارتباطات و در حضور وزیر ارتباطات کشور از این تجهیزات به صورت رسمی رونمایی ‌شود.

محمود لیائی امروز (چهارشنبه 30 فروردین) در مراسم رونمایی از تجهیز موزعین شرکت ملی پست کشور به سامانه هوشمند نوین با مشارکت «شرکت به پرداخت ملت» اظهار کرد: در ادامه هوشمندسازی شرکت ملی پست، وعده  تجهیز موزعین به 300 دستگاه را داده بودیم که امروز با افتتاح این دستگاه به این اهداف نزدیک می‌شویم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به کارکرد این تجهیزات در سامانه پست کشور، تصریح کرد: به جرات می‌توان ادعا کرد که با این تجهیزات توانسته‌ایم به شش هدف از هوشمندسازی در سامانه پست کشور دست یابیم.

لیائی افزود: احراز هویت مکانی، احراز هویت فردی و دستیابی به اطلاعات هویتی افراد از طریق اتصال کارت ملی به راحتی با این دستگاه امکان پذیر شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست به مهمترین کاربرد این دستگاه ها در شرکت پست ایران اشاره کرد و گفت: دغدغه مندی موزعین پستی برای خرید گوشی‌های همراه در استفاده از اپلیکیش‌های مربوط به سامانه پستی با امکانات هوشمند این دستگاه رفع شده و امکان تسهیم آنلاین برای دستیابی به سرویس‌های بخش خصوصی که با شرکت پست همکاری می‌کنند فراهم شده است.

به گفته این مسئول با استفاده این دستگاه‌ها در شرکت پست ایران، دغدغه بخش خصوصی در نحوه پرداخت‌ها در تجارت انلاین و فروش محصولات اینترنتی به حداقل می‌رسد و مشکلات تسهیم آنلاین در تجارت الکترونیک حل می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان مراسم رسمی تجهیز موزعین شرکت ملی پست کشور را 27 اردیبهشت سال جاری اعلام کرد و گفت: در دستور کار است که به مناسبت روز ملی ارتباطات و در حضور وزیر ارتباطات کشور این تجهیزات به صورت رسمی رونمای ‌شود.

لیائی در پایان با بیان اینکه امروز در این مراسم یک نسخه از این دستگاه رونمایی شد ، خاطر نشان کرد: پیش بینی شده است که 6500 دستگاه توسط موزعین پستی در سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد و پروژه اصلی در روز ملی ارتباطات رونمایی می‌شود.

 

تجهیز شرکت پست به تجهیزات هوشمند به پرداخت ملت

تشریح خدمات ارزش افزوده تجهیزات موزعین پست

در حاشیه این مراسم محمد مهدی تقی‌پور، مدیرعامل «شرکت به پرداخت ملت» به عصربانک گفت: تجهیز موزعین در واقع به علت نیاز شرکت ملی پست کشور در رابطه با چالش‌های جمع‌اوری وجوه و مغایرت در حسابرسی ها بود چرا که بیش از 10 هزار مشتری اینترنتی در سطح کشور وجود دارد که با شرکت ملی پست ایران همکاری دارند.

تقی‌پور با اشاره به تجهیزات سخت‌افزاری و نرم افزاری ارائه شده به شرکت ملی پست گفت: دستگاه ارائه شده حاصل نیازسنجی شرکت پست کشور است که سخت افزار آن

Pax A920-Pro و نرم افزار هم مطابق نیاز پست ایران طراحی شده است.

تقی‌پور کسب و کارهای مرتبط به تجارت آنلاین را از بزرگترین ذی نفعان این دستگاه‌ها دانست و گفت: با به کارگیری تجهیزات موزعین، دغدغه کسب کارهای آنلاین در نحوه پرداخت‌ و فروش محصولات اینترنتی به حداقل می رسد در واقع میتوان ادعا کرد که چالش‌های تسهیم آنلاین در تجارت الکترونیک از این طریق رفع می‌شود.

وی به خدمات ارزش افزود این تجهیزات اشاره کرد و گفت: کنترل آنلاین فروش محصولات، مکان یابی، احراز هویت فردی و مکانی ، اسکن‌های مدارک پستی، ردیابی موزعین و بهینه یابی ناوگان پستی کشور و زمان دقیق تحویل مرسولات پستی از قابلیت‌های این دستگاه‌ها است.

مدیرعامل «شرکت به پرداخت ملت» در پایان تاکید کرد: شرکت به پرداخت ملت متعهد به تحویل 6500 دستگاه به موزعین شرکت ملی پست کشور به همراه پشتیبانی نرم افزار شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.