برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت رایان ارتباط

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رایان ارتباط شباهنگ جهت سال مالی منتهی به 30 آذر 1401در محل سالن جلسات دفتر مرکزی بانک برگزار و صورت های مالی به تصویب رسید.

در این مجمع که به ریاست مهندس مظفری برگزار شد، دکتر پوررجبعلی به عنوان ناظر اول ، دکتر شهبازی به عنوان ناظر دوم و دکتر کدخدایی به عنوان دبیر مجمع حضور داشتند ، احسان کدخدایی مدیر عامل شرکت ضمن ارائه گزارش از عملکرد شرکت در حوزه های مختلف اظهار داشت: شرکت رایان ارتباط شباهنگ علیرغم وجود سایه رکود بر اقتصاد کشور و بحران های ناشی از تورم ، تغییرات نرخ ارزو و بحران ویروس کرونا توانست با غلبه بر مشکلات و محدودیت های روبرو به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کرده و موفقیت هایی را بدست آورد.

وی در ادامه با اشاره به اهم فعالیت های شرکت در حوزه های مختلف اظهار داشت: افزایش فروش 55 در صدی نسبت به مدت مشابه، تحقق 96 درصدی فروش بودجه، انجام مقدمات پذیرش شرکت در بازار سرمایه، راه اندازی خط کسب وکار جدید -رایان ارتباط و… از جمله دستاوردهای مثبت شرکت قلمداد کرد.

در ادامه پس از استماع گزارش بازرس قانونی، صورت های مالی با تایید اکثریت سهامداران به تصویب رسید و معادل 86 درصد سود خالص شرکت بین سهامداران توزیع و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی بود به تصویب رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.