حضور هلدینگ داده ورزی سداد در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

هلدینگ داده ورزی سداد در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک ملی ایران ایفای نقش می کند.

از آنجایی که بانک ملی ایران به عنوان حامی و بانک عامل در این نمایشگاه حضور دارد و تمامی سامانه‌های بانکی و الکترونیکی نمایشگاه از قبیل پایانه‌های فروش، خودپردازها و… توسط بانک ملی ایران تامین شده است، هلدینگ سداد به عنوان پشتیبان فنی این سامانه‌ها با نیروهای متخصص از مجموعه شرکت‌های داده‌ورزی سداد، پرداخت الکترونیک سداد، پارس الکترونیک سداد و فناوری اطلاعات راهبر سداد (بله) در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

هلدینگ داده ورزی سداد

تامین شبکه دیتا و اینترنت سامانه‌ها و ارتباط با سرورهای مربوطه به منظور شکل گیری خدمات متمرکز و مستمر در طول برگزاری نمایشگاه کاری است که با تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص، خدوم و متعهد هلدینگ سداد در حال انجام است.

حضور بیش از یکصد نفر از کارشناسان حوزه پرداخت جهت راهنمایی خریداران کتاب، تامین حدود سه هزار دستگاه پایانه فروشگاهی جهت غرفه‌ها و تعداد زیادی دستگاه‌های خود‌پرداز، خود دریافت ،کش لس و کیوسک‌های بانکی گوشه‌ای از خدمات بانک‌ملی و مجموعه سداد به دوستداران کتاب می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.