ارائه 5 سرویس مهم در موبایلت بانک سامان بدون نیاز به حضور در شعبه

مشتریان بانک سامان می‌تواند از طریق اپلیکیش موبایلت بانک سامان به پنچ سرویس بانکی، بدون نیاز به مراجعه به شعب بانکی دسترسی داشته باشند.

 

اپلیکیش موبایلت یکی از سامانه‌های غیرحضوری بانک سامان است که از طریق آن مشتریان به طیف گستردهای از خدمات مهم بانکی بدون نیاز به حضور در شعبه و بصورت 7*24 دسترسی دارند.

در این اپلیکیشن 5 سرویس مهم وجود دارد که مشتریان را از حضور در شعبه بی نیاز کرده که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سرویس مهم در موبایلت بانک سامان

5 سرویس مهم در موبایلت بانک سامان

تغییر شماره همراه

یکی از خدمات مهم اپلیکیشن موبایلت تغییر شماره همراه است. موبایلت این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک سامان شماره همراه خود را تغییر دهند.

تمام مشتریان بانک سامان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن موبایلت و از قسمت سایر، در بخش پروفایل، قسمت ویرایش شماره تلفن همراه را انتخاب و شماره جدید خود را ثبت کنند.

فعال سازی پیامک تراکنش‌های بانکی

تمامی مشتریانی که رمز پویای پیامکی برایشان فعال نشده و دارای موبایلت بانک سامان هستند، می‌توانند نسبت به دریافت پیامکی اقدام کنند. بر این اساس با مراجعه به اپلیکیشن موبایلت و در بخش فعال سازی پیامک این سرویس فعال می‌شود.

دریافت رمز اول کارت

مشتریانی که رمز اول خود را فراموش کرده‌اند بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک سامان از طریق موبایلت می‌توانند این خدمات را دریافت می‌کنند. بر این اساس با مراجعه به اپلیکیشن موبایلت، در بخش فعال سازی پیامک و از قسمت کارت و سپرده، شماره ملی و شماره کارت بانک سامان را در بخش مربوطه وارد کنند و سپس رمز ارسال شده به تلفن همراه خود را به همراه کد امنیتی سه‌رقمی روی کارت (CVV2)، تاریخ انقضای کارت و رمز دوم کارت خود را ثبت کنید. در قسمت بعد لازم است که مشتریان رمز ورود خود را انتخاب و سپس مجدداً تکرار کنند و گزینه تغییر رمز عبور را انتخاب کنند.

رفع راکدی سپرده

مشتریان بانک سامان همچنین می‌تواند از طریق اپلیکیش موبایلت بانک سامان به سرویس رفع رکود سپرده دسترسی داشته باشند. بر این اساس ابتدا وارد موبایلت می‌شوید در قسمت کارت و سپرده، گزینه رفع رکود سپرده را انتخاب می‌کنید. یک نکته: اگر حساب مشتری سپرده راکد نداشته باشد، گزینه رکود سپرده نمایش داده نمی‌شود.

درخواست صدور کارت جدید بدون مراجعه به شعب بانک سامان

یکی از سرویس مهم موبایلت، امکان صدور مجدد کارت‌بانکی بدون مراجعه به شعبه است. بانک سامان با راه‌اندازی این سرویس در بستر اپلیکیشن موبایلت، این امکان را فراهم کرده که مشتریان بدون مراجعه به شعبه کارت‌بانکی خود را تعویض کنند. علاقه‌مندان این سرویس می‌‎توانند تقاضای تعویض کارت‌های بانکی خود را از طریق اپلیکیشن موبایلت ثبت و از طریق پست در سراسر کشور کارت خود را دریافت کنند. نکته: به منظور حفظ امنیت این کارت بدون رمز ارسال خواهد شد و مشتریان پس از دریافت کارت خود میتوانند نسبت به فعال‌سازی و تعیین رمز اول کارت در موبایلت اقدام کنند.

برای دریافت این خدمت می‌توانید در اپلیکیشن موبایلت، بخش کارت و سپرده را انتخاب و با لمس گزینه سه‌نقطه درخواست صدور مجدد کارت‌بانکی را انتخاب کنند.

 

برای دانلود موبایلت اینجا کلیک کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.