اهداف شرکت فناوران اعتماد راهبر در سال 1402

شرکت فناوران اعتماد راهبر با نام تجاری فنار، در پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضوری فعال دارد.

نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از تاریخ ۱۶تا ۱۹ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور شرکت فنار، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه خدمات انفورماتیک راهبر برگزار می‌شود.

در همین رابطه عصربانک در نمایشگاه بورس بانک بیمه با محمدرضا پورحسن، مدیرعامل شرکت فن‌آوران اعتماد راهبر گفت و گوی کوتاهی انجام داد.

پورحسن، در ابتدا درباره مهمترین اهداف فنار گفت: یکی از اهداف فنار در سال جاری افزایش تعداد گواهی های الکترونیکی صادر شده به سیصد هزارگواهی در ماه و در انتهای سال به یک میلیون گواهی در ماه می‌باشد.

اهداف شرکت فناوران اعتماد راهبر

 

لازم بذکر است در حال حاضر تعداد گواهی صادره فنار در ماه نزدیک به یکصد وپنجاه هزار گواهی در ماه است.

پورحسن افزود: راه‌اندازی سرویس ابری صدور گواهی امضای الکترونیکی جهت ارائه خدمات به مشتریان خُرد و ورود به حوزه B2C  در کنار فعالیت‌های B2B از دیگر اهداف این شرکت است.

به گفته مدیرعامل شرکت فناوران اعتماد راهبر، این شرکت دارای مجوز مرکز میانی از مرکز ریشه دولتی کشور است و توانسته امسال رتبه اول صدور گواهی امضای الکترونیکی در کشور را به دست آورد.

او در خصوص حضور شرکت فنار در پانزدهمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس می‌گوید: فعالیت‌های شرکت فنار بیشتر در حوزه B2B  است ولی ما قصد داریم در حوزه B2C و خدمات‌رسانی به مشتریان خرد، شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان نیز فعالیت کنیم.

پورحسن افزود: ارائه خدمات امضای دیجیتال به مشتریان خرد یکی از نیازهای امروز بازار اقتصاد دیجیتال کشور است.

او همچنین خاطر نشان کرد در سال جدید ایجاد سیاست‌ها و برنامه‌های جدید دیگری نیز در دستور کار شرکت فنار قرار دارد که به زودی از آن‌ها رونمایی می‌شود.

گفتنی است شرکت فناوران اعتماد راهبر با نام تجاری فنار از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر است که در حوزه صدور گواهی امضای الکترونیکی فعالیت می کند و در غرفه ۲۱ سالن ۴۱، طی ایام برگزاری نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.