امضای قرارداد همکاری دیجی‌پی و گروه مالی فارابی

همکاری دیجی‌پی و گروه مالی فارابی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه‌ قرارداد همکاری امضا کردند.

مراسم رونمایی از قرارداد همکاری مشترک دیجی‌پی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری فارابی، در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، انجام شد. در این مراسم که در حاشیه پنل گفت‌وگوی مدیران سه مجموعه دیجی‌پی، فارابی و دیجی‌کالا انجام شد، رحمان بابازاده، مدیرعامل هلدنیگ فارابی، حمید محمدی مدیر عامل دیجی‌کالا و هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی حضور داشتند و مدیران سه مجموعه از نتایج و دستاوردهای این همکاری صحبت کردند.

به گفته روابط عمومی دیجی‌پی این محصول که حاصل بیش از یک سال، تحقیق، مطالعه، کار شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی مدون در مجموعه دیجی‌پی است در بخش‌های متنوعی همچون

  • طرح‌های سرمایه‌گذاری بورسی (صندوق‌های درآمد ثابت و بورسی)
  • طرح‌های سرمایه‌گذاری غیربورسی (طلا، ملک، تامین مالی جمعی و ارز دیجیتال)
  • ریسک‌سنجی (مشاوره سرمایه‌گذاری منطبق بر پرتفوی کاربر)
  • سبدگردانی (مدیریت سرمایه)

به کاربران خدمات ارائه می‌کند.

همکاری دیجی‌پی و گروه مالی فارابی

دیجی‌پی مطابق سیاست‌های گروه دیجی‌کالا به دنبال ایجاد مارکت پلیس در حوزه سرمایه‌گذاری‌ست تا بازیگران شاخص بازار بتوانند سرویس‌های خود را مطابق استاندارد تعریف شده در این محصول پیاده‌سازی کنند و در معرض مشاهده‌ی کاربران فناوری‌های مالی دیجی‌پی و مقایسه آنها با یکدیگر قرار دهند.

مدیریت ثروت به مجموعه فرایندهای مبتنی بر فناوری گفته می‌شود که با تجزیه و تحلیل تمامی نیازهای مالی مشتری و پیشنهاد محصولات مالی و سرمایه‌گذاری متناسب و همچنین ایجاد دسترسی به ابزارهای مالی متنوع، به مدیریت دارایی، گسترش ثروت و بهبود کیفیت زندگی برای مشتری منجر می‌شوند.

در نتیجه این همکاری، صندوق درآمد ثابت اکسیر دوم فارابی به عنوان اولین بخش از محصول، ارائه سرویس به مشتریان را آغاز کرده است. در این طرح سرمایه‌های خُرد در بازار بدهی و گواهی سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می‌شود و سود حاصل از این سرمایه‌گذاری در قالب صندوق سرمایه­گذاری به صورت ماهیانه به حساب سرمایه‌گذار واریز می‌شود. همچنین صندوق سهامی اکسیر یکم فارابی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی و با خرید واحدهای این صندوق، وارد بازار سهام شوند.

به کمک این محصول، سرمایه‌گذاری حتی با مبالغ خرد برای همه‌ی کاربران با هر سطح دانش مالی و با هر میزان سرمایه و با سودی بیشتر از سپرده‌های بانکی امکان‌پذیر شده است. در این روش کاربر خرید خود را در لحظه انجام می‌دهد و متناسب با سرمایه‌گذاری خود در آینده سود دریافت می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول ارائه مشاوره‌های غیرخودکار برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مختلف و ارائه مشاوره‌های خودکار و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری منطبق بر نیاز و اهداف مشتریان است.

این سرویس با طراحی یک برنامه‌ی کنترل‌شده که براساس شرایط، اهداف و سطح ریسک‌پذیری مشتریان تنظیم می‌شود، به نگه‌داشت، افزایش و مدیریت ثروت در ابعاد مختلف زندگی و آینده‌ی مشتری کمک می‌کند و در نهایت به توسعه‌ی الگوریتم‌های تعیین ریسک و معاملات سرمایه منجر می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که رابط کاربری مناسب و ساده و آنلاین بودن فرآیندها، این محصول را به سرویسی کاربرپسند بدل کند که استقبال کاربران را به همراه داشته باشد.

برای استفاده از سرویس مدیریت ثروت، می‌توانید پس از مراجعه به وب‌سایت دیجی‌پی، این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. سپس در بخش مدیریت ثروت یکی از سرویس‌ها و خدمات مورد نظرتان را انتخاب کنید و همه مراحل را آنلاین انجام دهید و در لحظه نتیجه خرید و سرمایه‌گذاری خود را ملاحظه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.