رونمایی از اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی در تولد 90 سالگی

از طریق اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی خدماتی مثل افتتاح حساب، درخواست کارت و دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

در سومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه، بانک کشاورزی در آستانه 90 سالگی از اپلیکیشن «باران» رونمایی کرد.

بانک کشاورزی که در پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک بیمه حضور فعالی دارد، در سومین روز این رویداد، با حضور مدیران این بانک و جمعی از اصحاب رسانه از اپلیکیشن «باران» رونمایی کرد.

از طریق اپلیکیشن «باران» خدمات بانک کشاورزی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

در اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی تمامی مراحل افتتاح حساب، احراز هویت و تشخیص و ثبت کارت ملی، ثبت نمونه امضا و تایید اطلاعات ارسالی همه از طریق هوش مصنوعی پردازش می‌شود و سپس با جمع آوری آن در کارتابل و تایید عامل انسانی در بانک، حساب مشتری فعال می‌شود.

همچنین چنانچه مشتری درخواست صدور کارت بانکی داشته باشد، این کارت نیز از طریق اپلیکیشن «باران» ثبت و کارت فیزیکی به آدرس مشتری ارسال خواهد.

جهت فعال سازی اپلیکیشن «باران»، ابتدا کاربر با وارد کردن شماره حساب، کد ملی  و تاریخ تولد، وارد اپلیکیشن می‌شود و با انتخاب رمز ورود به صفحه ورود هدایت می‌شود.

در صفحه اصلی «باران» خدمات پرکاربرد بانکی اعم از انتقال وجه، صورت حساب و دریافت تسهیلات غیرحضوری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. برای دریافت تسهیلات غیرحضوری بانک کشاورزی، کاربر به راحتی می‌تواند با ثبت درخواست، انتخاب نوع تسهیلات و آپلود عکس مدارک مورد نیاز در «باران» از این خدمات نیز بهره برد و سپس با جمع آوری اطلاعات مشتری و ضامن در یک کارتابل اختصاصی ، اطلاعات در دست کارمند بانک قرار می‌گیرد و در صورت تایید، تسهیلات برای مشتری صادر خواهد شد.

همچنین ارائه و رونمایی از سفته دیجیتال، پرداخت قبوض و برات الکترونیکی در صورت تایید وزارت اقتصاد در کمتر از دو هفته انجام خواهد شد؛ تقریبا کلیه امکانات موبایل بانک در اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی تا کمتر از دوماه آینده فعال خواهد شد.

اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی

 رضایت؛ دستاورد ارزنده 90 سال خدمت بانک کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی در حاشیه این مراسم، در گفت‌وگو با «عصربانک» به دستاوردهای 90 سال خدمت بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: رضایت مشتریان مهمترین دستاورد بانک کشاورزی است.

فرشید فرخ نژاد، با بیان اینکه رضایت؛ دستاورد ارزنده 90 سال خدمت صادقانه بانک کشاورزی به مردم ایران است، گفت: بانک کشاورزی به عنوان یک واسطه مورد اطمینان توانسته منابع موجود را به جامعه هدف یعنی کشاورزان و تولید کنندگان ارزه کند.

توسعه خدمات دیجیتال در تولد 90 سالگی بانک کشاوری

فرخ نژاد با اشاره به چشم انداز بانک کشاورزی برای سال جاری تصریح کرد: با افتخار به این گذشته، بانک کشاورزی در نظر دارد در تولد 90 سالگی بانک، اول خدمات بانکداری دیجیتال را توسعه دهد و دوم تخصیص بهینه منابع را دنبال کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی با نیازهای فراوان و نامحدودی رو به روست و در نظر دارد، منابع را به تولیدکننده و کشاورزان واقعی تخصیص دهد.

دانلود اپلیکیشن باران

نسخه وب
https://baran.bki.ir
نسخه اندروید
https://bkidownload.ir/mb/baran.apk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.