عضویت رئیس اداره بازاریابی شرکت فام در شورای سیاست‌گذاری کنفرانس الگوهای نوین کسب و کار

دکتر میثم وزیریان، رئیس اداره بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری کنفرانس بین‌المللی الگوهای نوین کسب و کار خواهد بود.

پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی الگوهای نوین در مدیریت کسب و کار‌ در شرایط ناپایدار در تاریخ ۱۸ مرداد سال جاری به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود . بسیاری از چهر‌های شاخص عرصه‌ی مدیریت داخلی و خارجی در این گردهمایی شرکت خواهند داشت و این همایش فرصت مناسبی جهت هم‌اندیشی و طرح راهکارها و یافته‌های جدید در عرصه‌ی مدیریت را در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌دهد.

دکتر میثم وزیریان، رئیس اداره بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری این همایش خواهد بود. با توجه به حضور  وزیریان به عنوان یکی از چهره‌های مدیریت بانکی کشور در جمع سیاست‌گذاران این رویداد بدون شک می‌توان به نقش حیاتی مدیریت و بازاریابی حوزه‌ی مالی به عنوان یکی از ارکان مدیریت کلان کشور پی‌برد.

وزیریان ضمن تدریس دانشگاهی و تألیف چندین جلد کتاب در زمینه‌ی مدیریت و بازایابی وهمچنین کارآفرین برتر کشور درسال 98 و نیز دارای سابقه‌ی مدیریتی در زمینه‌های مختلفی هستند.

محققان و پژوهشگران حوزه مدیریت با اشتراک گذاری جدیدترین مقالات و یافته‌های تخصصی در کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار فرصت مغتنمی را برای بهبود کارآفرینی و ارتقای سطح مدیریت در کسب‌ و کارهای بومی فراهم می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.