راهکار بانک سینا برای 2.5 برابر کردن سرمایه در مدت کوتاه

چند برابر کردن پول کار آسانی نیست، اما به تازگی بانک سینا با رونمایی از طرح «ارغوان» راهکاری را برای ۵/۲ برابر کردن سرمایه ارائه داده است.

مشتریان بانک سینا می‌توانند با سپرده گذاری کوتاه‌مدت در طرح «ارغوان» دارایی خود را چند برابر کنند و با سپرده‌گذاری متناسب با ماندگاری سپرده تسهیلات دریافت کنند.

در طرح «ارغوان» بانک سینا با ایجاد میانگین  ماندگاری ۲ تا 6 ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشتریان اعطا خواهد شد. البته برای صاحبان کسب و کار این وام ۵۰۰ میلیون در نظر گرفته شده است.

شرط مهم دریافت تسهیلات طرح «ارغوان»

مهم‌ترین شرط دریافت تسهیلات طرح «ارغوان» نداشتن چک برگشتی و بدهکاری متقاضی وام به بانک است.

حداقل مبلغ سپرده برای دریافت تسهیلات طرح «ارغوان» ۵ میلیون تومان و بازپرداخت ۶۰ ماهه است. متقاضیان وام در بانک سینا می‌توانند تا ۱۰۰ درصد سپرده خود را در این طرح تسهیلات دریافت کنند.

میزان سود و بازپرداخت وام در طرح «ارغوان»

تسهیلات این طرح با نرخ‌های ۱۸ درصد، ۲۰ درصد، ۲۲ درصد و ۲۳ درصد پرداخت می‌شوند و زمان سپرده گذاری و مدت پرداخت تسهیلات متناسب با هر کدام متفاوت است.

بازپرداخت تسهیلات طرح «ارغوان» حداقل ۱۲ ماهه است و به ازای هر ماه سپرده‌گذاری بیشتر ۶ ماه به مدت بازپرداخت اضافه می‌شود. به عنوان مثال اگر فردی در این طرح به مدت دو ماه سپرده‌گذاری کرده باشد و بخواهد تسهیلات یک ساله دریافت کند؛ ۱۵۰ درصد سپرده خود را به عنوان تسهیلات دریافت خواهد کرد به عبارتی سرمایه فرد سپرده گذار طی دو ماه 2.5 برابر می‌شود.

حال اگر مشتری بانک سینا، این میزان از سپرده را به مدت ۶ ماه سپرده‌گذاری کند می‌تواند ۱۷۵ درصد از سپرده خود را تسهیلات دریافت کند و به مدت ۳۶ ماه تسهیلات را پرداخت نماید.

برای اطلاعات بیشتر درباره این طرح اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.