اپلیکیشن باجت چیست و چه خدماتی دارد؟

اپلیکیشن باجت، محصولی از شرکت سیمرغ تجارت بانک تجارت است. از طریق این اپلیکیشن امکان افتتاح حساب و ارائه آسان و سریع تسهیلات ازدواج و استفاده از راهکار " الان خرید کن بعداً پرداخت کن" (BNPL)، بدون حضور در شعبه، صدور و ضمانت سفته به عنوان وثیقه بدون کاغذبازی و بسیاری خدمات دیگر وجود دارد.

حتماً به خاطر دارید تا همین چند سال پیش برای افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی حتما باید آماده می‌شدید، مدارک هویتی و مستندات لازم را همراه خود به شعبه می‌بردید، نوبت می‌گرفتید و منتظر می‌ماندید تا بعد از احراز هویت حضوری، فرم‌های لازم را برای افتتاح حساب پر کنید یا  برای درخواست تسهیلات ازدواج هم باید تعداد زیادی مراحل سخت را طی می‌کردید تا بعد از چند هفته یا چند ماه مبلغ تسهیلات شما به حساب‌تا واریز شود.

اما حالا به لطف اپلیکیشن باجت که محصولی از سیمرغ تجارت بانک تجارت است شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در شعبه، سریع و ساده افتتاح حساب کنید، کارت بانکی خود را تحویل بگیرید یا اگر ازدواج کردید،  ظرف چند ساعت درخواست تسهیلات دهید و تسهیلات ازدواج خود را دریافت کنید.

ما در ادامه بصورت کلی روش افتتاح حساب و دریافت تسهیلات ازدواج و اعبتار BNPL اپلیکیشن باجت را توضیح داده‌ایم:

افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی

در اپلیکیشن باجت، خدمات پایه بانکی مانند افتتاح حساب و صدور کارت وجود دارد. این خدمات، پرمخاطب هستند و پیش‌نیاز سایر خدمات بانکی محسوب می‌شوند. این خدمات پرتکرار و زمان‌بردر باجت، سریع، آسان و آنلاین ارائه می‌شوند.

برای افتتاح حساب آنلاین در بانک تجارت از طریق اپلیکیشن باجت، بعد از تعریف امضای دیجیتال در اپلیکیشن بانک تجارت باید وارد ویجت افتتاح حساب در اپلیکیشن باجت شوید، مراحل افتتاح حساب را طی کنید و کارت خود را دریافت کنید. بنابراین در فرآیند افتتاح حساب با ورود کدپستی، کارت سفارش داده شده برای شما ارسال خواهد شد.

مراحل دریافت تسهیلات ازدواج در اپلیکیشن باجت

بانک تجارت با هدف بهبود تجربه مشتری و آسان‌سازی فرآیند دریافت انواع تسهیلات بانکی، وام قرض‌الحسنه ازدواج را به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب برای متقاضیان فراهم کرده است. بدین منظور لازم است دارای شرایط زیر باشید:

  • تابعیت ایرانی
  • ثبت رسمی ازدواج در 24 ساعت گذشته
  • عدم دریافت تسهیلات ازدواج تا کنون

مشتریان در اپلیکیشن باجت می‌توانند کلیه مراحل تسهیلات از درخواست تا معرفی ضامن‌ها و دریافت را آنلاین طی کنند. حتی برای امضای قرارداد نیازی به حضور شما و ضامن‌ها در شعبه نیست. مهم‌تر آن‌که، آنقدر شرایط آسان شده که تقریبا هر کسی می‌تواند ضامن خود را پیدا کند.

1- ثبت نام در در سامانه تسهیلات بانک مرکزی و انتخاب شعبه مجازی بانک تجارت

ابتدا وارد سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی به آدرس ve.cbi.ir شوید و از منوی سمت راست گزینه ثبت نام جدید را انتخاب کنید و  با انتخاب شعبه مجازی بانک تجارت ثبت نام خود را به پایان برسانید.

2- تعریف امضای دیجیتال

ورود به اپلیکیشن امضا تجارت و تعریف امضای دیجیتال، پیش‌نیاز فرآیند دریافت اعتبار و امضای قراردادست.

3- درخواست تسهیلات در باجت

با ورود به ویجت تسهیلات ازدواج در اپلیکیشن باجت، مراحل دریافت تسهیلات را مشاهده می‌کنید. پس از استعلام از سامانه بانک مرکزی و نیز پرداخت کارمزدهای پرونده تسهیلاتی، رتبه اعتباری شما در شبکه بانکی نمایش داده می‌شود. این رتبه اعتباری، ملاک ضامن‌های مورد نیاز برای معرفی و شرایط آن‌هاست.

4-معرفی ضامن‌ها

لازم است برای رتبه اعتباری ضامن، اطلاعات هویتی ایشان را وارد کنید.باجت براساس این اطلاعات، رتبه اعتباری ضامن شما را در شبکه بانکی تشخیص می‌دهد. از ضامن‌ها درخواست کنید برنامه باجت را نصب و به بخش «تسهیلات ازدواج» و سپس «ضمانت‌های من»  مراجعه و قرارداد شما را امضا کنند.

5- دربافت تسهیلات

پس از امضای ضامن‌ها، قرارداد وام ازدواج آماده امضا توشط شماست. پس از آن تسهیلات پس از 72 ساعت کاری به حساب شما واریز خواهد شد. پس از واریز از ویجت پرداخت اقساط تسهیلات خود را تسویه کنید.

 

اپلیکیشن باجت چیست

 

دریافت اعتبار ” الان خرید کن بعداً پرداخت کن” از باجت

با خدمات اعتباری ” الان خرید کن بعداً پرداخت کن”  باجت می‌توانید در زمان خرید به جای پول نقد از اعتبار باجت استفاده کنید. از طریق این راهکار باجت بدون پول نقل از 4000 هزار فروشگاه موجود در اکوسیستم همکار، بدون نیاز به فیش حقوقی، گواهی کسر از حقوق و چک و سفته خرید کنید.

شرایط دریافت اعتبار” الان خرید کن بعداً پرداخت کن”  از باجت:

شخصی:

  • دارای حساب فعال بانک تجارت
  • دارای کارت پایان خدمت
  • محاسبه اعتبار بر اساس میانگین موجودی حساب
  • سنجش رتبه اعتبار
  • رتبه اعتباری A و B  تا سقف 100 میلیون ریال بر اساس میانگین یک ماهه حساب
  • رتبه G و فاقد رتبه تا سقف 50 میلیون ریال بر اساس میانگین دوماهه حساب

سازمانی:

  • دارای حساب فعال تجارت
  • بدون نیاز به رتبه بانکی و ضمانت
  • توافق صورت گرفته بین بانک تجارت و سازمان شما تعیین کننده شرایط دقیق دریافت اعتبار سازمانی از باجت است.

نحوه دریافت اعتبار باجت

1- تعریف امضای دیجیتال

ورود به اپلیکیشن امضا تجارت و تعریف امضای دیجیتال، پیش‌نیاز فرآیند دریافت اعتبار و امضای قراردادست.

2- تعریف و تخصیص اعتبار

اگر کدملی در سیستم تعریف شده باشد، اعتباری مناسب با حقوق دریافتی‌تان به شما تخصیص داده خواهد شد. با امضای قرارداد در اپلیکیشن باجت امکان دریافت اعتبار را خواهید داشت.

3- خرید اعتباری

با ورود به وبسایت و یا دانلود اپلیکیشن لندتک‌های طرف قرارداد، می‌توانید از هزاران فروشگاه زیرمجموعه آن‌ها خرید کنید.

4- پرداخت بدهی اعتباری

پس از ورود به ویجت خرید اعتباری می‌توانید از قسمت تسویه‌حساب برای پرداخت صورت‌حساب خود تا انتهای ماه جاری اقدام کنید. برای پرداخت بدهی، 5 روز زمان تنفس دارید و پس از آن اعتبار شما به عقد تسهیلاتی تبدیل می‌شود. در هر ماه در صورت تسویه تا انتهای روز پنجم، اعتبار شما برای ماه بعد مجدد شارژ خواهد شد.

برای دانلود باجت اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.