سقف کارت به کارت / کارمزد کارت به کارت

آیا با سقف کارت به کارت و کارمزد کارت به کارت در ابزارهای مختلف آشنایی دارید.

کارت به کارت از روش‌های پرطرفدار انتقال وجه است. برای انتقال وجه به صورت کارت به کارت با داشتن شماره کارت بانکی مبدا، و شماره کارت مقصد می‌توان از ابزارهای مختلف استفاده کرد. ما در این مطلب سقف کارت به کارت در ابزارهای مختلف و کارمزد کارت به کارت را بررسی می‌کنبم.

موبایل بانک: با نصب موبایل بانک هر بانکی که در آن حساب داشته باشید و دریافت نام کاربری و رمز عبور از بانک مربوطه می‌توانید تا سقف ۱۰ میلیون تومان به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهید. در زمان انتقال وجه از طریق موبایل‌بانک به CVV۲ و همچنین رمز دوم پویا (یکبارمصرف) یا رمز دوم ثابت نیاز است.

اینترنت بانک: با مراجعه به اینترنت بانک هر بانکی که در آن حساب داشته باشید و دریافت نام کاربری و رمز عبور از بانک مربوطه می‌توانید تا سقف ۱۰ میلیون تومان به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهید. در زمان انتقال وجه از طریق اینترنت ‌بانک به CVV۲ و همچنین رمز دوم پویا (یکبارمصرف) یا رمز دوم ثابت نیاز است.

برنامک‌های موبایلی حوزه پرداخت: با نصب برنامک‌های موبایلی حوزه پرداخت می‌توانید تا سقف ۵ میلیون تومان به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهید. در زمان انتقال وجه از طریق برنامک‌های موبایلی به CVV۲ و همچنین رمز دوم پویا (یکبارمصرف) یا رمز دوم ثابت نیاز است.

مراجعه به شعبه: در صورت مراجعه حضوری به شعب بانکی در سراسر کشور و به همراه داشتن مدارک هویتی (کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه رانندگی) و کارت بانکی خود می‌توانید تا سقف ۱۵ میلیون تومان به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهید.

خودپرداز و کیوسک: با استفاده از خودپرداز و کیوسک هم می‌توان انتقال وجه کارت به کارت انجام داد. سقف کارت به کارت از این طریق نیز 10 میلیون تومان روزانه است.

سقف کارت به کارت

بر اساس آخرین بخشنامه بانک مرکزی، سقف مجاز انتقال وجه از طریق کارت برای هر شخص توسط کلیه ابزارهای غیرحضوری بانکی شامل ATM(دستگاه خودپرداز)، کیوسک، موبایل بانک و اینترنت بانک، مبلغ ۱۰ میلیون تومان روزانه در هر بانک تعیین شده است. شایان ذکر است سقف مبلغ انتقال وجه کارت به کارت حضوری از طریق شعب روزانه ۱۵ میلیون تومان می‌باشد.

 سقف کارت به کارت

 

کارمزد کارت به کارت چقدر است؟

در انتقال وجه از طریق کارت به کارت از طریق دستگاه خودپرداز، موبایل بانک، اینترنت بانک، کیوسک و یا مراجعه حضوری، مبلغ کارمزد برای مبالغ تا یک میلیون تومان معادل ۷۲۰ تومان و به ازای هر یک میلیون تومان مازاد، مبلغ ۲۸۰ تومان اضافه می‌شود. به این ترتیب برای انتقال وجه کارت به کارت در سقف ۱۰ میلیون تومان (سایر روش‌ها غیر از مراجعه حضوری) مبلغ ۳۲۴۰ تومان به عنوان کارمزد دریافت می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.