بانک تجارت به NFC ایران کیش می پیوندد

مرتضی ترک تبریزی رئیس هیات مدیره بانک تجارت در پاسخ به این سوال که آیا بانک تجارت به پروژه کهربا و محصول NFC ایران کیش خواهد پیوست،گفت: ایران کیش آمادگی فنی خود را دراینباره نشان داده و خوشبختانه علاقه مندی و انرژی لازم روی این کار گذاشته شده است و مدت هاست آن را عملیاتی کرده است. قطعا بانک تجارت نیز برای همکاری با ایران کیش دراین پروژه آماده است و می تواند با طی مراحل لازم با این شرکت همکاری کند و منعی برای اضافه شدن بانک تجارت به این محصول وجود ندارد.

وی محصول ریال دیجیتال ایران کیش را به عنوان یک کسب و کار با طراحی دقیق و کارا برشمرد و افزود: اگرچه ریال دیجیتال ایران کیش منتظر تصمیم بانک مرکزی است اما همین الان هم تعداد قابل توجهی آن را آزموده اند.

رئیس هیات مدیره بانک تجارت در خصوص حضور زمرد به عنوان محصول ایران کیش در نمایشگاه الکامپ اظهارکرد: زیرساخت های فنی زمرد پیشتر توسط ایران کیش فراهم شده است. سه سال پیش زمرد با هدفی مشخص وارد عرصه شد و احتمال دارد در آینده تصمیمات جدیدی درخصوص آن صورت بگیرد.

ترک تبریزی ضمن اشاره به این مطلب که عملکرد ایران کیش را مطلوب میداند گفت: البته هنوز جای کاروپیشرفت در این شرکت بسیار است از طرفی این شرکت از حمایت بانک تجارت برخوردار است که باید با این پشتوانه روند بهبود را سرعت ببخشد.

وی تاکید کرد: بانک تجارت با افتتاح و سپس گسترش هلدینگ تفتا به دنبال این است تا شرکت های تخصصی در حوزه فناوری را به طور ویژه جذب کند. طبیعی است خدمات در این حوزه گسترش پیدا کرده و اگر هر بخشی به صورت تخصصی و کامل به موضوع وارد نشود، نمی تواند مشتری را آن طور که باید و شاید راضی نگه دارد. بانک هم یک موسسه بزرگ با طیف وسیعی از مشتریانی است که به آن رجوع می کنند و نیازمندی های بسیار گسترده از حوزه زیر ساخت تا حوزه نرم افزار دارند. از همین روست که شرکت های هلدینگ افزایش میابند مثلا در آخرین اقدامات وقتی ما نیاز بیشتر به تجزیه تحلیل داده ها را برای جذب و نگهداری داده ها حس کردیم شرکت داتا تاسیس شد. یا در شرکتی مانند زفتا لایه امنیت اضافه و شبکه اش را گسترده تر کردیم.

ترک تبریزی گفت: برای بانک، مشتری بسیار بااهمیت است و در طی چند سال اخیر همه تلاش ها نیز در این مسیر برای تقویت رضایت مشتری بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.